Monday, 11 March 2013

Customer yang homel

semua csutomer yang aku dapat semua baik baik and comel itu , muahahhaa , *puji ikhlas taw* bile ade yang email tanye masalah dorang kan , semua pun email lembut2 siap puji puji ai lagi , hooiii kembang semangkuk laa aku nie kan , hahahahah :D
 dalam berbisnes nie belom lagi laaa dapat customer yang garang , kalau garang nie aku diam jew ta reply , hahahaha , tapi takde la macam too tak reply lansung kan , mesti reply tapi time dye da cool kew , mehh laa kite pujuk balik customer kan . 

ade yang tanye harge lepas too order , da set semua last last senyap terus jew , hmmm  nie biase berlaku agaknye , kalau agak agak customer too tanak aku bukak order untuk customer lain , tapi jangan laa u diam je , sedih ai dibuang bergitu , hahahha :D ini hover noookk .
 ade jugak tanye price jew tapi tak beli dengan aku too semua memang adat berbisnes kan , 

tapi aku happy jew bile customer happy , ye bile dorang suke aku lagi suke ,

sekarang ade promotion untuk treenea

beli 1 botol rm40 + postage rm5 
2 botol rm80 sekali pos 
 3 botol rm120 sekali pos  siap ade hadiah comel menanti . :)


*waahh kemain kau fara *


 

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

3 comments:

Nurzakiah Hanum said... [Reply]

wow

Nurul Aini said... [Reply]

Alhamdulillah..moga murah rezeki lagi ye..hehe.

Mimie Najib said... [Reply]

waaa..semangat dia berbisnes..cayok fara..!.. hehehe

betul tu..customer ni macam2 ragam..nak taknak kena la layan..anggap jgk la kalau kita jadi customer pada peniaga lain..kdng tu cerewet tak tahan..hahaha