Monday, 4 March 2013

aku dah cukup penat daaaa

kenape dah cukup penat ? sebab .....................




 ye aku tak tahu kenapa manusia nie , aku nie takde pun buat pape , dan malas pun nak ambik tahu hal orang , tapi kenape ade je yang busuk hati sangat nie , ape yang kau nak dari aku ? ape yang kau nak aku bagi ? intan belian memang aku takdela ,
kalau kau nak aku belanjer makan ehh tadehal laa kan , 

so cukup cukup laa , aku dah ade  fmly sendiri , tak mengacau orang pun , tak payah laa nak dengki sangat , aku nie cume menusia biase saja , *ceewaaahh*
kepada kamu kamu kamu , sudahlaa , ku disini tidak ade ape ape yang nak diberikan , 
kalau ade tersalah kata tersalah langkah , ku mohon kemaafan jiwa , eeewwaahhh , 

hahahahhahahaha :D
 

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

8 comments:

Nurzakiah Hanum said... [Reply]

:)

Nurul Aini said... [Reply]

Aloo..kesiannya..sabor ye sayang. Biasalah seadanya kita manusia, tanpa kita sedar, kita letak limit pada kesabaran kita. Mulut tempayan boleh tutup dengan talam dan lain2, maaf cakap, kalau manusia, tunggu mati je lah. Kalau dengar orang cakap yg buruk2 tutup telinga, sebab makin di dengar makin sakit kan..Tabah ye. senyum. ^__________^

nik ros said... [Reply]

bertabah la yea. biasa akan jumpa org2 yg mcm tu.yang penting kita cool jea..kikiki

ieda immi said... [Reply]


:) toksah layan sgt benda2 remeh nie .. buat sakit kepala kita ;)

miz ruha said... [Reply]

sabar ye, fara... selagi tak buat salah dan tidak melibatkan orang lain, biarlah apa orang nak kata....
yang penting, fara tau yang fara tak buat salah...

Hani Othman said... [Reply]

biasa la tu... mulut orang mmg susah nak tutup... buat camni salah... buat cam tu salah... pendek kata semua salah... huhuhu

Haryati Faizal said... [Reply]

biarkan je farah......

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

apakah masalh manusia itu....