Tuesday, 5 February 2013

palova dari air tangan ibu mengandung !!

Da lama nak makan palova nie , ishh yummy
bile da disebut sebut terliur pulak , hahahha , gila over ok , 
ye kalau bukan tangan ibu mengandung a.k.a aka ipar yang gorges ini  tidak la aku merase kan palova yang sangat sedap nie , nak beli mahal kowt , baik kite bagi aka ipar aku yang buat 1 fmly boleh menjamu kan , lagi ramai makan lagi la rase nikmat itu , 

seblom nie aku punya la ta minat sangat dengan strawbery nie , sebab kan dye masam , myb aku selalu dapat yang masam dari yang manis kan , so bile da terkena yang manis terus rasew kegilaan dekat strawberry nie rase gila hokey , hahahah , biase la kalau tak hover aku bercerite bukan laa aku namanye , cehh , bile jumpe senyap pemalu orangnye , poodah la  :D

di sebabkan aka ipar aku bercuti semalam sebab bawak aryan  injection , maka sekali gus rasenye mood rajin dye tahap dewa , hehehehhe . yela payah taw nak merase lagi laa tengah sarat nie . perut besar hokey , nak berdiri lama confirm laa lenguh kaki , da kate bawak 2 hati kate en suami kan , 
so sangat sangat berterima kasih laa kepada aka ipar ku ini , :D  bukan godek taw ,
 ini sangat sangat puji taw :D


Pavlola kasih sayang namanye ! Dari air tangan ibu mengandung yang super duper sedap sangat !! Sampai nak tido pun teringat , wahai kakak ku Anis S. Mahdi kalau ade mase buat la lagi , ples ples ples !!!! Hehehehe !! *nak tambah tapi segan ! Ceett !!
 #pavlola #strawberry #delicious #yummy

 


Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

10 comments:

♥ Wina ♥ said... [Reply]

wah wahh tergoda!

are_lin@yu said... [Reply]

sedapnya tgk ;)

yana aina said... [Reply]

nmpk strawbery tue mengiurkn .. hehehh

Anis S. Mahdi said... [Reply]

hehehehhee insyaAllah kalau rajin plus ade masa akak buat lagi eh...ni pun tak la sedap mane..biasa aje....

Anum said... [Reply]

wah sedapnya

dya said... [Reply]

yamiii..dya x pena try pn palova nih..kne try gak nih...nafsu naga dah maiiiii

cik nana said... [Reply]

minggu lepas baru buat pavlova. sedappp tak puas makan kena buat lagi ni. hihi

Haryati Faizal said... [Reply]

ermm...sedapnya...

Dik bee said... [Reply]

sedapnya pavlova...

Bui Junaidi said... [Reply]

PERGHHHHH..TERLIUR...