Monday, 18 February 2013

Nasib baik boleh nak update taw .

ape yang boleh ? internet nie haa . dari tadie dok buat tapi stil tak boleh , tengah mencari mase yang sangat lapang untuk aku updatekan semua cerite , huhuhuh . 
raya cina ari too compny cuti 4 hari , kebetulan rabu too aku cuti , so bersambung la aku kew 5 hari perginye , hoomaii tahu tak bertape aku malasnye nak bangun , dengan en suami sekali malas taw , 
dasar kami nie pemalas nak bangun pagi , hahahahha

tapi tapi takkan kau nak mc kowt , gila kan , mampus semua jeling jeling manje kan , hahahaha , 
so khamis too da start keje , bukan main laaa tanam dalam diri , ok start keje , rajin kan kerja , nanti nak bercuti , simpan duit , cari duit , kahkahkah , angan angan tak boleh belah , impian kalau ta hover too bukan aku le namanye kan , hahahaha , itu semua pemanis hati jew , sebab tanak bagi kemalasan  berkerja too berlipat macam kain baju yang bergunung itu , huhuhuhu , 

keesokkan harinye (jumaat) pun da start laa rajin , sebab da hari kedua berkerjakan . 
takde la mood malas ke hape , sekali dapat call dari papa , aku fikirkan mama sebabnye dye kalau ade benda best nak cerite mesti tak menyempat , laju jew call kan , so aku syak mama laa . aku pun " hello nape maa ? " kak nie papa nie , mama nie jatuh kerusi nie , tangan patah " haaaa ape ? macam mane boleh jatuh ? " nie papa nak hantar mama pergi hospital nie " haa oke oke , 

mane tak berderau jantung aku , rase nak jatuh jew , mama too tak pernah sakit , tapi kalau da sakit memang lame nak sihat , dari dulu da pesan jangan memakse diri , jangan buat kerja lelaki , tapi degil , tetap dye nak buat , too yang kadang kadang geram ,. doc bagi ubat pun payah nak telan , dye cakap ngantok makan ubat too , hai laa mama doc bagi ubat too untuk rehat , sebab too la dye mengantok . 

lepas jew dapat pangilan dari papa , terus aku call bos mintak balik , then ambik cuti sampai mama keluar wad , sebab second call dari papa , papa cakap mama kena tahan wad , lagi tak tenteram dibuatnye , jam too jugak aku terus drive sendiri balik kampung , sebab kan en suami tak boleh nak balik ade banyak kerja . aka iparku jangan bagi tahu maktok taw , sebab kiteorang cakap balik sabtu pagi , hihihi tanak maktok risau ,
 
 jumaat tooo aku cuti sampai hari ahad aku balik , baru start keje satu hari da cuti balik 3 hari , nie semua da jeling jeling manje daa nie , hahahah , ok sory my team . ai belanja chattime nak ? atau snowflake ? emmm nyumyy kan , :D
 

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

2 comments:

ieda immi said... [Reply]

sib baik kan ;)

Haryati Faizal said... [Reply]

semoga mama farah cepat sembuh ye...