Friday, 22 February 2013

2 Months aniversary ♥

alhamdulilah , 2 bulan sudah usia perkhawinan kami ,
hari nie 22/02/2013 , kiteorang nikah lebih kurang tarikh nie tapi 22/12/2012
 ye baru 2 bulan apelah sangat nak update nye kan , tapi bukan macam too , bagi yang baru berkawin nie , terase macam best , setipp hari nak hitung hari , bile laa nak sebulan nie , bile laa nak 2 bulan nie , bukan poyo ye , hahahha
 da setahun nanti comfirm, dah takde kira bulan nie bape bulan bulan depan baper bulan , 
confirm akan ingat tahun nie da bape tahun , 

mase bulan pertama susah sikit la nak serasi , yela tak pernah duduk sekali kan , so merajok , bergado itu adat la , tapi bile da baik perangai masing masing makin manja kowt , tapi en suami lagi manjenye , hahahha T____T , 
kalau part baju aku faham sangat en suami tak suke baju berkedut , walaupun t-shirt mesti nak gosok bagi licin , pfffftttt , ingat aku rajin ? ohhh semestinye tidak . hahahahha , tak kuase ok nak gosok setiap hari , kalau dulu mase bujang pun aku tak gosok taw , hehehhe ,kalau lipat pun aku malas jugak , tapi kalau da banyak kite lipat jew la , :D  skrg part baju memang makin senang , sebab aku gunekan kuase yang ade , hahahha , 

kalau da basuh baju lepas masuk washing machine aku terus hanger , daa too tayah lipat terus jew masuk dalam almari , takde la berkedut kan , dan tak perlu lipat , hahaha , gila pemalas . 
 kalau bab makan pulak , kiteorang tak suke makan berulang , kalau aku tak kerja , aku akan masak untuk petang , then kalau tiba tiba malam too lapa kiteorang akan cari makan kat luar , atau pun mengoreng some thing , hahahah , kami bukan membazir ye , kadang kadang lauk petang da habis , so malam takde la makanan , T______T

en suami sekarang rajin menolong , mungkin tahu isterinye penat kan , heheheh , so lepas makan biase dye akan cuci pinggan , aku akan sapu , atau dye akan sapu aku akan cuci pinggan , sidai baju pun same , aku akan sangkut baju yang tak memerlukan hanger , dye pulak akan hangerkan baju mane yang baju perlu di hanger , semua buat bersama , so aku tak tarase telalu beban dan berat , tak payah di suruh , masing masing tahu ape perlu buat , lega ,

perubahan demi perubahan , slow slow kite lengkapkan , ape yang tak suke kite luahkan , 
masuk bulan ke 2 memang lebih bagus dan bertambah baik , takde nak gado selalu bermasam muke , selalu amalkan give and take dan zero ego antara kami , * cehh bukan main kau fara , hahaha *
dan alhamdulilah moga mogahan selamanye kami akan rase kehangatan , kegembiraan , kebahagian hingga akhirnye . :)

kamu penat ku ade untuk sentiase buat mu tersenyum ,
 dan kite akan sentiase tersenyum walaupun pahit manis kite lalui bersama

Happy 2 months aniversary sayang ,
i love u so much 
terima kasih kerana kau selalu menjadi imam ku , 
selalu memahami isi hati ku ,
selalu memberikan ku kekuatan , dan selalu memberikan ku semangat yang baru , 
tidak bisa ku ungkapkan dengan kata kata , 
  tapi ketahui la yang ku sememangnye ade kamu seorang selamanye . 



*pengsan tak korang bace ? muahahah *


fara

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

2 comments:

fatin amalina husna said... [Reply]

in shaa Allah..till jannah kak..=)

Haryati Faizal said... [Reply]

tahniah, semoga ikatan perkahwinan kekal selamanya...amin