Sunday, 20 January 2013

sunday morning

mood kelaut badan penat rase lemah , ohh kenape kah ini ? 
kalau pagi ya hampun payah sikit aku nak bangun too pun sebelom tidor aku telan VCOA 2  biji malam ., baru la rase senang ringan sikit nak bangun , kalau terlupe nak makan too , adooyaii memang tak larat la aku nak angkut badan nie suruh bangun , 
sekarang suke sakit pinggang and lenguh dekat kaki , kejap kang ok kejap kang tidak , mungkin perubahan selepas kawin , myb atau penat keje , ntah ta tahu , 

kadang buat keje banyak suke sakit dekat bawah perut , tapi aku suke memakse kalau sakit , tetap jugak nak buat , sampai aku rase kejang gila bawah perut too baru stop , terus baring , da baring too rasekan kalau nak staraight kan badan too memang ta boleh , akan rase tertarik gila , so bengkok kan je badan , tahan sakit , emmmm , ngadu dekat mak aku , aku kena mara balik , ok fine diam kan diri jew , 
arerrrghhhhh    :(

tapi nasib pening ke ape kew takde laaa , cume sakit tempat tempat too jew , harapnye semua akan cepat baik , tak suke badan rase penat dan tak larat sebab payah aku nak buat keje , and rase tak best bila lakik ajak keluar mamak kew ape , aku mestii tanak .  nie pun en suami selalu sentap  , kalau ajak keluar jew aku tak nak , nak tido , tak larat nak lepak lame lame , pergi la sorang sorang ,


hemmmmmmmmmmmm ok bye bye

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

8 comments:

Cik Nas :) said... [Reply]

banyakkan rehat ehh..semoga cepat sembuh ^^

ieda immi said... [Reply]

hurmm kenapa erkk .. risau juga akak baca nie .. hope leh buat rawatan susulan , bila dah kawin hormon x menentu ..kena selalu cek , kalau ada x kena ..

Mimie Najib said... [Reply]

cepat2 baik ye fara..jgn memaksa bdan kalau dah terasa sakit..nti lagi melarat.. bdan nak pkai lama tu..kena jaga jgk..

iima ❥ said... [Reply]

pergi cek doc la fara, semoga kamu cepat sembuh

Aisyah Husaini said... [Reply]

eh kenape sakit macam tu pulak ye..try cek ke ape ke

izzah said... [Reply]

Hormon berubah lps kawen tu kot...jaga diri...xsihat,cpt2 gi klinik...

kinara kinatara said... [Reply]

moga akak cepat sembuh...

Noraziha said... [Reply]

Hormon berubah bila baru2 kawen ni..insyaAllah ok la nnt ;)