Saturday, 5 January 2013

Inai di jari yang lawa mengikut citarase

Tajuk aku memang tanak kalah , so korang abaikan jew la kan , hahaha
kalau sebelom nie aku cerite kad kawin di k.l , 
tapi berinai nie pulak dekat muar , so sesiape laa yang tinggal area muar boleh la ambik kak sara nie , 
muslim tapi india kowt , sebab kalau bergurau ke dengan dye mesti cakap " ya allah "
tapi tak tahu la , aku pun tak berani nak cakap ape ape kan , 

  sekarang niekan  baik bertunang ke nikah kew beraye ke semua pun nak berinai , tak faham aku , 
baikla berinai mase korang nikah jew , sebab ape taw , nanti time korang betol2 nak pakai inai korang akan rase feel too semacam and inai di tangan pun lawa sangat , sebab sebelom nie korang tak penah tengok lukis2  kat tangan korang kan . too pade pendapat aku , :)

tapi aka nie memang baik sangat , best borak dengan dye , peramah , pandai ambik hati kite , da lepas too takde la sombong ke ape , da aternye peramahkan aku cakap tadie , heheh
ko cakap jew nak macam mane dye set jew dalam kepale otak dye ,.
aku korang tahu la nak request macam macam punya , tapi nak bunga bunga , 
sebab aku suke bunga * kena bagi tahu ke kan *

 ok start melukis , aku da terkagum kagum da , serius lawa , hehehhe mungkin sebab tangan aku jugak main peranan T________T , 
orang india kalau melukis memang berseni jew , set Je kepale otak dye , mesti jadie jew kan , 
kalau aku ? beli yang tampal too jew , senang , hahahah
.
 Tada kawan kawan kite lawa tak ? ehh tak maksud aku inai too , kehkehkeh

 see lawa kan , heheheh , inai nie boleh tahan 2 minggu kalau kau tak bercuci la kat dapur , 
kalau asyik kat dapur basuh pinggan memang laa cepat jew hilangnye , macam aku dekat muar memang duduk saja , hehehhe , tapi balik k,l takkan nak duduk lagi , nanti nak masuk kerja kang malu , :D
asalnye nak design lain aku tanak lukis2 kat jari2 too hanya jari nak masuk cincin too jew nak lukis , tapi da ade orang curi kite tukar la lain , eeii dengki taw!!

 ini la dye kak sara kite ,
 sesiapa berminat boleh la pergi kat facebook dye , gambar kite pun ade
hahahha , tak pasal kan :D ok ini iklan tak berbayar taw . 

 tengok la bilik pengantin kite kat belakang too , pun nak bunga bunga , 
baju kurung ku jugak bunga bunga , ape pun tak boleh , hheheheheh :)

 inai di cari sudah terlekat , 
apekah terjadie selepas ini , nanti kan . hahahahha
*poyooo gilaaaa*

aku ade pergi spa , taaaaaaaapppppppppppppppi mengecewakkan , bayar mahal tapi ape yang diindamkan tak tercakap dek kehendakku , so tak perlu la aku kongsi kan , memang ta bagus pun , sebab rekeman dari orang ingat kan bagus sangat , tapi hmmm . ok sudah cukup sudah 

kite sambung next entry ya :)



Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

9 comments:

Mimie Najib said... [Reply]

cantik bila dah basuh..tapi my dad and my mum tak bagi pakai camtu.. nasib juga la anak dorang ni pun tak bape nak minat..hehe.. nanti kawin pakai kat jari sudeh.. tak mau lukis2..hik3..

Bui Junaidi said... [Reply]

JARI DAN INAI 2,2 CANTIK..HEHE..

ieda said... [Reply]

cantikkkk ..

tapi akak x suke kalau serabut sgt macam nie ekeke .. sukeyg simple2 aje .. alaaaaaaa macam lah akak merasa pakai yg corak2 nie
dulu akak pakai biasa2 sahaja .. x der lukis2 nie ;)

yg lelaki x leh inai tau .. haram ;)

seronok .. semoga semua selamat dik , akk lak xcited ;)

~didiey~ said... [Reply]

mesti merah kan kalau guna inai ni..
inai daun tu xmerah..

CikZaniff said... [Reply]

cantik lukisan tu..tp, xmnt pulak..hihi..kalo minat op kose nak jugak buat..heee

♥ Wina ♥ said... [Reply]

wah warna dia cantek la, design pun cantek!

lama tak pakai inai hurmmmm..

NoEn said... [Reply]

masa nikah dulu xde pun lukis2 ni...pakai kat jari jer

Haryati Faizal said... [Reply]

cantik...

Aisyah Husaini said... [Reply]

shantek sangat inai nye tu