Monday, 7 January 2013

Hantaran kami bersama

woii lagi sekali tajuk tak boleh belah taw , hahahah 
aku pun menangis type ape ntah lagi korang bacekan , hehheheh
sementara mood masih baik untuk dicatakan dalam diary aku ini , dan berkongsi dengan korang mahupun STALKER , hahahah , marilah kite bersama menghidangkan ape yang patot , ehhh ape yang aku cube sampaikan ini .

hantaran lelaki 11 dan perempuan 13
bukan main banyak lagi taw , hehehhe
asalnye nak buat 10 balas 11 jew . tapi dah mak aku nak buat 11 balas 13 tapelaa , kite buat jew ,
yang lebih pun makanan kan , bagi nampak meriah la sikit dengan manissan ,

 barang hantaran nie start bulan 4 kiteorang daa beli , beli satu satu la , kalau nak beli semua mau pengsan gak kan , lepas jew merisik tetapkan tarikh memang da plan da  , syukur semua sempat dan tepat barang2 dye , ade yang en suami beli senyap senyap belakang aku , chett , nak berrahsie , hahaha

dan tema untuk perempuan orange peach hijau ,
dan tema untuk  lelaki biru kuning pink .


 yang atas nie aku bagi en suami

 yang bawah nie en suami bagi si isteri nie , hehehhe

barang barangnye adelah , jeng jeng jeng
amboi macam kan nak buat kuiz pulak kan , tapi kan aku ade la nak buat kuiz jugak , sape menang dye dapat hadiah macam manarik kan , ? ok nanti aku plan dengan en suami kite tengok macam mane kan . :)

Barang hantaran lelaki bagi dekat perempuian 
  
TEPAK SIRIH .
aku lupa nak snap gambar pulak ,


 Duit hantaran ,
asalnye aku pun tak sure kalau duit hantaran termasuk sekali dengan hantaran ,
 tapi orang cakap memang termasuk sekali

 Al-quran dan rihal ,
kiteorang beli kedai dalam tesco ampang  ,
kalau pergi ke masjid india mahal dan rihal dye pun tak menarik ,

 perfume dan tabita
adelah set kejelitaan hak milik setiap ihsan , cehhh . hahah
benda nie mesti ade , kiteorang sekali kan sebab da terlebih banyak pulak barangnye .

 kasut dan beg ,
 kasut too nampak mahal kan ? hahah , aku nie bukan pengemar heels sebab aku da tinggi ,
kalau aku berjalan pakai heel nie mau en suami tanak keluar dengan aku , T____T so aku beli yang murah dan pakai sekali saja laa , ohh beg too mesti mintak mahal sekali gus , belom tentu dapat lagi lepas nie kan , heheheh :)

 lavender nie sabun badan rasenye ,
aku oun tak bukak lagi nie , hahah sebab terase diri ku masih wangi dan tak perlu pakai lagi T___T
nie laa en,suami beli belakang aku , cheehh ade bau ke  ?

 telekung
pun aku beli dekat dalam tesco ampang , murah jugak berbanding dengan masjid jamek , sangat berat kain dye , tapi sedap gila pakai and sentiase sejuk jew , huhu

baju kurung dan tuala ,


 cokelat .
tapi aku tak dapat rase jew , anak buah da bawak lari dulu , harapan

 kek secret resepi
ini pun same jugak , adelah kegemaran aku , tapi haiss , faham faham jew la
ohh tiba tiba rase nak

buah buahan
pemanis , pemasam , dan penyegar kan ? heheheh


Barang hantaran perempuan bagi dekat lelaki 

SIRIH JUNGJUNG

kasut dan stokin
punya la payah nak mencari kasut en,suami nie , dye memang macam too , mengalahkan aku , nasib aku penyabar taw , :D

baju dan seluar ,
basic la kan mesti ade baju seluar nie

sejadah
sejadah nie pun kiteorang beli dekat dalam tesco ampang , peeehh sangat gebu taw , dan murah jugak :)

ps3
nie aku bagi surpice dekat en suami , da dekat baru bagi tahu dye yang aku belikan nie khas untuk dye ,
choiiii , hahahahha

potpuri ,
tambahkan wagian dalam setiap kepahitan kite bersama , cheeet

jam ,
taaapi en suami takot nak pakai , sayang pun ye jugak , ok baik simpan jew ,

towel
mesti korang ingat bantal kan , hahahha , nie kiteorang lipat2 kan dye jadie sebentuk bantal .



Gula gula
sebagai manisan :)


tali pinggang and wallet
nie pun payah sangat en suami nak pilih , satu tempat ke satu tempat perginye ,

perfume
pun  sama jugak payah nak pilih , eerrghhhh T_____T

buah buahan

 kek


gambar tak tersusun pulak , maaf ye , ade yang aku try rotate da tapi  bile masuk sini dye jadie balik yang asal , haiilaaa , nasib la kepale korang berpusing , hehehehhe
ok too jew hantaran aku dan en suami , next entry kite sambung lagi ye :)

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

10 comments:

Anum said... [Reply]

wah cantiknya

♥ Wina ♥ said... [Reply]

cantik² belaka :)

Mimie Najib said... [Reply]

bnyk dan cntik2.. barang kita pun sama je dalam list fara..hehe.. cuma takde mnisan dah kut.. haritu dah bagi dah.. list dah prepare..barang tak carik lagi.. T_T

are_lin@yu said... [Reply]

wahh bnyknya hantaran..

NoEn said... [Reply]

cantik hantaran tu

Haryati Faizal said... [Reply]

teringat masa akad nikah dulu hihi...

iima ❥ said... [Reply]

hantaran ps3 hehe :D cntik

CikZaniff said... [Reply]

banyak jgk tu..nak jimat kena bg manisan lebih la kn..jnoh nk cri brg smua..heee

Anonymous said... [Reply]

Alquran jadi barang hantaran dari pihak lelaki..

Jatuh Hukum Wajid Suami mengajar isteri mengaji sehingga katam Al Quran.

Wasalam

QasehnyaRania said... [Reply]

teringat pulak masa nikah dlu ..hihi