Thursday, 3 January 2013

excited nak update blog setelah 2 minggu cuti

salam semua , ade yang merindui ku di sini , ku di sini merindui kalian semua 
hahaha ,. poyo sangat taw .
pade yang tak tahu dan yang nak tahu , alhamdulilah , kami da di sahkan suami isteri , 
dengan sekali lafas , syukur , 
gambar banyak takde sangat , tapi yang ade too kite pakai jew la dulu yew , 
aku faham mesti korang nak tengok kan , hehehhe , 
yela aku pengantinnye , mane dan nak tangkap gambar . 

tapi takpe ade sikit lebih kurang jadie la kan , 
so sabar la menanti ye , semua entry2 ku ini , hehehhe

*eeehh macam pendek jew entry nie , fuhh takpe tarik nafas hembus *

banyak aku nak kena buat nie , harap bersabar la korang semau ye . 

thanks pade yang wish semua , love u all , muaaaxxx 



Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

12 comments:

Mrs Velentine said... [Reply]

happy new year...cantik nya pengantin ni

Aisyah Husaini said... [Reply]

cantiknye faraaaaaa..tahniah tau cepat2 dapat baby ye : )

CikZaniff said... [Reply]

eh pengantin baru dh masok opis ke..

mesti dh lega kan...
tahniah dear!

are_lin@yu said... [Reply]

comelnya dear..tahniah...dh melalui fasa yg baru pula..hiih

iiima ❥ said... [Reply]

cantikkk... Selamat pengantin baru... rinduu kat fara

Haryati Faizal said... [Reply]

selamat pengantin baru farah!
semoga berbahagia hingga ke akhirnya...amin

baby lydia said... [Reply]

tahniasss dear..welcome to berblogging..

Kniedaz said... [Reply]

Selamat pengantin baru ^_^

Sya Chot .. said... [Reply]

cantiknya pegantn..selamat pengantin baru..:) happy new year too..

Amanda Suria said... [Reply]

Selamat tahun baru..selamat pengantin baru buat adik...

Mimie Najib said... [Reply]

Selamat Pengantin Baru buat fara and husband.. :)

Kesuma Angsana said... [Reply]

tahniah & happy new year ye