Friday, 7 December 2012

salam jumaat semua :)

Pagi yang indah , sebabnye hari nie aku bangun awal sangat , *nampak sangat mmg selalu bangun lambat , ahaks :D
pagi tadie boleh pulak elektrik takde , so kepanasan membuatkan ku sedar , 
bagus jugak , kalau tak liaat nye aku nak bangun , 
nak pergi kerja pun malas , rase nak MC jew , ape pun tak boleh , 
tapi dalam pade malas malas tu , aku bangun la jugak mandi , 
dalam pade nak MC sangat too , sampai jugak kat tempat kerja , hahah

sekarang tak leh nak MC , ade orang mawa , *en,tunang la 
kang kalau aku malas , dye tak kisah on jew kalau aku nak MC , tapi dye sakit hati bile dye nak pergi kerja aku call cakap nak pergi kerja , hahahah , tak jadie la nak MC , jahat tak ? harusla bising dye kan . 
dah la malas lepas to tiba2 rajin, da too menyusahkan dye pulak , 
ish kamu nie fara ta bahek taw . kuikuikui ,

tapi semalam sudah ku berikan surprise  , 
harusla tak mara , senyum sampai ke telinga tapi nak cover cover , 
nak tengok barang too pun tercuit cuit . hahahah
ape ape la en,tunang , asalakan kamu bahagia , :)

mari kite kongsi sedikit petikan dari Ustaz Don Daniyal 

 (bagi yang da berkhawin ye & yang dah nak berkhawin  )


Kebanyakan suami tidak memahami mengapa isteri sangat suka apabila dipeluk. Bagi suami, pelukan hanyalah pertautan fizikal, dan ada kalanya merimaskan. Sedangkan bagi isteri, pelukan itu menyimpan erti yang lebih mendalam dan memberi manfaat besar bagi kesihatan jiwa si isteri...

Kesimpulannya peluklah pasangan kita hari-hari... Dapat PAHALA hari-hari... ♥ :)




aku tagged dekat en.tunang , tapi dye tak cakap pape pun , 
ke dye tak bace ? nie nak sentap nie . hahahha 
korang tengok tak irma hasmie ? dye dengan suami dye selalu jew pegang tangan kan , pergi , mane mane pun nak pegang tangan , dan irma too sentiase senyum jew , alorh sweetnye , 

 aku borakla dengan en,tunang , mesti dye nyampah kan , semua nak kena ikut cakap aku  ,
lepas too takde puji dye sweet , encem , macho , .  hahahaha

aku : nanti kite da kawin pegang tangan hari hari erk , nak tido pun pegang tangan 

en.tunang : kenape pulak ?

aku : tengok too suami irma sweet jew , pegang jew tangan bini dye , tak nak jadie sweet macam, dye ke ?

en,tunang : baikla sayang ku !!


muaaaaaahhahahahahahahhaha . :D





Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

15 comments:

Anum said... [Reply]

slm jumaat

CikZaniff said... [Reply]

hihi..nak2 jugak la cmtu..:)

MAZLIZA ABD RAZAK said... [Reply]

salam jumaat (",)

Mimie Najib said... [Reply]

adoiyai..bunyi mcm terpaksa je tunang fara kn..hehe..alhmdulillah en.tunang sy setakat ni..dia layan je klau perkara tu elok.. :)

Kesuma Angsana said... [Reply]

salam jumaat juga ye

Haryati Faizal said... [Reply]

sebelum kawin no peluk2 ye...kikiki...
tuk amalan pas kawen je tau...

iiima ❥ said... [Reply]

seronok la dia dah start cite hal kawin laki bini hehe mesti eksited kan nak kawen.. jelesss laaa :( hehe

Shalee Abdul said... [Reply]

oh myyy ingatkn arini khamis ohmy ohmyy

ieda said... [Reply]

alahaiii lemah longlai akk bca entry ko nie dik ekeke ;)

Kakzakie said... [Reply]

Banyak cara nak eratkan kasih-sayang sesama pasangan walau tak berpegang tangan Fara. Jgn takut bila dan menikah kelak tahulah nanti..

Bui Junaidi said... [Reply]

KAK BUI HARI2 PELOK HUBBY SBB KALAU X PELOK TAK LEH TIDO..HAHAHA

hananhadila said... [Reply]

sweetnyee ! ahaks !

baby lydia said... [Reply]

entry nih mengingatkn kembali zmn2 muda lah...hihihihi

Mrs Velentine said... [Reply]

sweetnye

QasehnyaRania said... [Reply]

in shaa ALLAH .amalkan selalu tau :D