Friday, 7 December 2012

Red velvet

seperti yang sedia maklum , aku bukan la pengemar kek , 
kecuali kek cokelat , dan sekarang nie sejak 2 mejak nie ramai yang menyebut red velvet nie 
ke aku je yang tak penah tahu  ? hahah
aku sudah terpauit hati laaaa . nak buat confirm la tak tahu , lagi pun malas der , 
kalau akak anis mesti rajin nak buat , tapi disebabkan dye berbadan dua , 
takpe laa ku tunggu sampai dye habis pantang , hehehheh :D

semalam aku post kan facebook , yang aku teringin nak makan kek redvelvet , tapi aku tanak la yang order, 
lambat kan , lagipun nak kena ambik payah laa , 
aku pun balik da malam , mane nak pergi ambik jauh jauh , tanak la susahkan orang lain dan diri sndiri , 
so aku mintak yang da siap jew, tinggal nak beli , sebab aku search dekat google tade la pulak dorang cakap ade jual kat kedai kek mane mane , 

nasib baik la membe sekolah aku bagi tahu , yang kek red velvet nie ade jual dekat coffee bean, 
husssh kesukaan ok , tak kisa la bentuk yang macam mane pun , janji dapat merase sudahlah .
kalau nak yang lain lain too , kite apply kat en,tuanng nanti , ehh bukan kite , aku , hahahah

dari cofee bean , yaw , sape nak boleh terjahsekarang , 

mase aku nak beli nie macam blur sikit , aku msg kat en,tuanng , 

aku : orang nak beli kek red velvet boleh ?

en, tunang : beli jew la , nak beli pun kena bagi tahu erk ? hehehehe

aku : hahahhaha :D

bukan ape , cume aku nie kat sini  makan sedap sedap , dye kat sane tak tahu makan ape , 
sedikit sebak la pulok , hehehhe , 
kalau aku makan kfc ke kan mesti ingat en.tunang , mesti aka rase tak nak la makan , nak makan sekali dengan en.tunang , 
korang ade tak perasaan yang macam too ? 

aku tak dapat la kek  tapi aku dapat cupcakes jadie la .

harge rm6.20 untuk 1 cupcakes

 sedap jugak , tapi dye kering sangat , tapi ok jew , janji hilang kempunan ku , hahahahha 

kalau dapat yang kek dye lembab lembab too , peehhh meleleh , 
meleleh waa cakap lu , 
T_________T

 

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

12 comments:

Anum said... [Reply]

kalau kasi peminat kek comfirm suka kan

Ratu Hatiku said... [Reply]

Saya pun suka kek coklat jerk..tp td ada besday party kt ops akk nie buat sedap la kek velvet dia..1st time makan.. :D

iiima ❥ said... [Reply]

SEDAPP NI :)

ieda said... [Reply]

akk dah pernah rasa .. pun sama versi cup cake nie ..
bolehlah .. lepas tuu x minat dah ;)

CikZaniff said... [Reply]

mesti manis xhengat kan..:)

Ibu Lala said... [Reply]

hallamak..cantiknye kek. nampak cam sedap jek.

jom singgah blog akk..

cheeze maz said... [Reply]

Salam kenal, ada kempunan nak sos cheesy wedge, kfc tak?

Akak menjemput rakan2 menyertai GIVEAWAY 001 CHEEZE MAZ .Link cara2 penyertaan ada di : http://cheezemaz.blogspot.com/2012/11/giveway-sempena-iphone-5-gadget-impian.html

Jika tiada masa menyertainya, harap sangat2 dapat membantu akak dengan :
1) Tekan butan G +1 bagi entry http://cheezemaz.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian.html
2) Vote akak di denaihati. Cara nak vote akak ada di entry : http://cheezemaz.blogspot.com/2012/12/giveaway-001-tugasan-ke-2.html

Eiqa Almond said... [Reply]

tak tahu laa sebab eiqa tak de tunang lagi.. :P

wahhh, nie mesti minat coklat niee..

Nizam Ijam said... [Reply]

terliur tengok...huhu

saya dah update :)

NoEn said... [Reply]

sedapnya

Haryati Faizal said... [Reply]

takpelah...jan kempunan sudah...hihi

Mimie Najib said... [Reply]

tak pernah lagi mkan kek tu..
yela fara, klau nak mkan apa pun even kfc msti ingt en.tunang kan.. wlpun dia tak heran, kita tetap heran kan..haha

*fara xleh buat ke halaman tu? jadi ke bwah mcm mna?