Friday, 14 December 2012

macam mane nak letak PAGES ke bawah

hehehhe , maaf semua , aku nak mintak tolong lagi boleh ?

alaaa boleh laaa , sekali jew , 

lepas too tak kacau daa , hahahha :D *yeye jew kan kau nie fara *

ok , nak mintak tolong korang betolkan sikit blog aku nie 


macam mane nak buat pages atas yang aku tanda merah too ke bawah ?


pegi ke edit template pun tak boleh aku nak letak pages too  ke bawah , 

aku nak gambar di atas , page di bawah , 
sekarang nie page di atas , gambar di bawah , 

terbalik sudah 

tengah frust nie .,


kalau korang dapat tolong , amatla aku berbesar hati dan sayang sangat kat korang , 
*ayat bodek lagi*


OK , DA DAPAT DAA , TENGS KORANG YANG MEMBANTU , MUAAXX


Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

7 comments:

Nazayiena said... [Reply]

Cuba cari tutorial dlm google.
xleh tarik je ke?

Mimie Najib said... [Reply]

haha..yolah tu..erm, camne eh..napa pulok dia xmo turun ni..nak kena bbap ni..aisshh..

Mimie Najib said... [Reply]

fara letak gmbar tu, click sekali
' letak penerangan selepas imej tak'?

Cho Zila said... [Reply]

akak rasa macam tarikjer mana tempat nak gi... lepastu save.. rasanyaler..

iiima ❥ said... [Reply]

hehe tanyo lh byk pon tkpeee tp kita tk thu lhh

mama aryan said... [Reply]

akak taktau nak jwb..hehe

Noraziha said... [Reply]

mmg tak reti lah bab2 IT ni.huhu