Monday, 10 December 2012

Jemputan ke majlis perkhwinan kami

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh


Merisik sudah bertunang pun sudah
Nikah dilafaz sunnah diwarisi
Termeterai sudah janji bermadah
Majlis pernikahan kini dirai

Bertakhtakan adat berzaman
Bersendikan Sunnah Rasullullah S.A.W.
Mendirikan istana kasih pertemuan dua hati

NUR FARAHIZA BINTI HANAFIAH
                     &
MUHAMMAD HAFEEZ BIN MAHDI

Dengan penuh kesyukuran kehadrat Ilahi kami menjemput saudara-mara, sahabat handai serta sesiapa sahaja yang mengenali kami untuk hadir bagi menyerikan lagi majlis kesyukuran sempena perkahwinan kami..



MAJLIS PIHAK PEREMPUAN:

23 DECEMBER 2012 (AHAD)

T/L 184 PARIT UNAS ,
JALAN TEMENGGONG AHMAD,
84150 MUAR JOHOR .



MAJLIS PIHAK LELAKI:

29 DECEMBER 2012 (SABTU)

DEWAN SEBAGUNA, TAMAN MALURI JALAN WIRA 1 ,
KG,PANDAN ,
55100 KUALA LUMPUR



Semoga kehadiran hadirin dan keluarga akan menyerikan lagi majlis kami serta mendapat keberkatan Allah S.W.T hendaknya. Terima kasih. Wassalam.

P/S : Kepada sesiapa yang memerlukan kad jemputan, sila hubungi kami .


Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

21 comments:

Bui Junaidi said... [Reply]

DAH NAK KAWEN DAH..?ALHAMDULILLAH,TAHNIAH YER..KALAU DEKAT NK JUGAK KAK BUI PERGI..HIK2..

SEMOGA BERKEKALAN HINGGA KE AHKIR HAYAT..AMIN

miz ruha said... [Reply]

tahniah fara... :)

miz ruha said... [Reply]

tahniah fara... :)

D i n said... [Reply]

Alhamdulillah moga berkekalan :)

wah tldm abg tu hehe

Rara Nasiha said... [Reply]

tahniah dear. one step closer dah ni :)

ain shakirah said... [Reply]

sweetnya. tahniah. semoga kekal bahagia ke akhir hayat :)

baby lydia said... [Reply]

tahniahh n selamat pengantin baru..moga kekal hingga ke akhir masa..amin... ^^

Dikbi Kamaruddin said... [Reply]

tahniah...cantik gambar pre wedding.... semoga bahagia ke akhir hayat...

Cik Nas :) said... [Reply]

congrats fara! :D

CikZaniff said... [Reply]

sweet sgt la fara..
tahniah dear..selamat pengantin baru..
hope semuanya berjalan lancar tau.:)

Mimie Najib said... [Reply]

tahniah fara.. :)
erk,orng muar ke?..kmpng kita kt segamat je..hik3..

Aisyah Husaini said... [Reply]

cantiknyer gambar : ) tahniah fara semoga berkekalan ye bukan sahaja ke anak cucu tapi sehingga ke syurgawi nanti..harapan bagi semua yang telah berumah tangga : )

NoEn said... [Reply]

selamat pengantin baru...hihi

kinara kinatara said... [Reply]

wah dah nak kawin..tahniah..cantik dan segak bagai pinang di belah2..

Haryati Faizal said... [Reply]

tahniah dear!

Indah Mulya said... [Reply]

dear! congrats! terlambat la pulak nk wish..huu. moga majlis berjalan dgn lancar hndaknya..smoga berbahagia dan berkekalan selamanya :)

♥ Miss Hearty ♥ said... [Reply]

tahniah dear da nak kawen :)

~didiey~ said... [Reply]

alhamdulillah...tahniah tau :) doakan turn didiey kawen plak pasni.. amin......

psst~belah lelaki kat kg pandan je?????hehe...nak pegi ~lalala~

Kesuma Angsana said... [Reply]

tahniah ye dear

Mrs Velentine said... [Reply]

tahniah

mama aryan said... [Reply]

tahniah fara,moga dipermudahkn segala urusan