Friday, 14 December 2012

Bila perasaan ....

korang pernah tak ade perasaan kelam kabut sorang sorang , 
ye aku selalu ade perasaan macam too , ntah hape hape kan , hahahah
 dulu mak aku hantar aku dekat rymah orang jaga , lepas too aku panggil orang yang jaga aku too mama , bile da besar nie da lame tak jumpe aku lupe la yang aku panggil dye ape mase kecik , 
so aku panggil jew aunty , tapi sebernanye mama , hahhaha

 da too aku malu sorang sorang sebab dye bahasekan diri dye mama , 
contoh macam nie . 

anuty : mama nak wish selalamt pengantin baru , sory tak dapat datang ,

aku pulak tergaman , ape nak reply balik nie , nak panggil aunty ke mama nie , 
nampak tak macam kelam kabut aku kat situ , 
padehal msg jew pun bukan faces to faces kan , 

aku : emm thanks MAMA . 

terus aku tutup fon then biarkan jauh jauh , hahaha , ntah hape hape , macam takot sangat dye makan kau ke atau nampak kau segan ,
 kalau katekan aku nak MC kerja hari nie , tapi aku takkot mesti lepas je aku msg BOS aku bagitahu aku MC , terus aku campak sejauh yang boleh fown too , kalau boleh nak matikan terus , 
macam la BOS aku too boleh jerit keluar suara terus dari fown then terus cakap , 

"U JANGAN MALAS LA , BANGUN MANDI PERGI KERJA SEKARANG "

hoii kalau bergitu memang setahun aku tak berani ambik MC , hahahha , harus la kerja jew , 
macam en.tunang , pun same   , tapi takde laa takot sangat , hahaha :D
kalau aku nak sesuatu barang too aku tak berani cakap depan , aku akan msg 
tapi dalam kelam kabut dan takot 


aku : boleh tak orang nak iphone 5 (white ) :( ??

terus campak fown dalam laci then tutup dan aku terus pegi ke toilet , macam kan dye nampak aku kan , 
da balik dari toilet too tengok ade meseg , biarkan 5 minit dulu baru bukak . kononnye macam dapat la kan *kononye*

en.tunang : $%#@#$%^&&

AHAKS : KUCIWA GUA .




Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

12 comments:

Kniedaz said... [Reply]

haha

Mimie Najib said... [Reply]

haha..so funny..tapi kan fara, kta pelik 1 je ngan fara..orang nak kawin kelam kabut , macam fara siap update, edit blog lagi..hebat la bkal pengantin sorang ni..heehe

Noraziha said... [Reply]

fara..comei je, malu.hehe

Aisyah Husaini said... [Reply]

fara.................kite same rupenyer.ape yg fara buat kite pun wat kah kah takuiiiiiitttt

Aishah Jahirah said... [Reply]

hahaa ada la jugak rasa mcm tu kdg2....fikir jawapan yg terbaik kotkan...kih3

Nur farahiza said... [Reply]

kniedaz : heheh :)

mimiey : too la kan mmg ramai yang pelik bakal pengantin ta buzy . ahaks :D

kak noraziha : hehehe , haipp jangan puji , lagi malu >__<

kak aishah husaini : yeke kak , kan kak , pelik da nie

aishah jahirah : mungkin la too yang takot , heheh :)

CikZaniff said... [Reply]

lawak toii fara ni..setuju ngn mimie tu..
langsung xbz..hebat la fara..

Mimie Najib said... [Reply]

fara, yng tu click2 tu says dgn churp2..ada akaun tu tak? ada masa buat la list camtu..nanti boleh masyuk sikit.. :)

iiima ❥ said... [Reply]

haha kita pun samaaaaa fara. kalau mc msg jer bila ofis mate call nak tnya khabar jerr tp ima dah gelabah tak nak angkat tkut kene mrh sbb mc..

yang part ckp dgn bf pun sllu tkut nak baca letk hp jauh2 haha

Kakzakie said... [Reply]

Jgn malas-malas, malu sikit dgn en tunang tu Fara...

Nur farahiza said... [Reply]

cik zaniff : hehehhe , jangan tak tahu blkg takbir ,macam mane , hahaha

mimiey : ade , tapi fara tak penah try , ade dapat erk :?

ima : oitt same laa kite nie , hehehhe

kak zakie : haa ? malas ? mane ade laa. :(

NoEn said... [Reply]

hehe..kelakar