Tuesday, 20 November 2012

Bila takot nak jumppe doc ~~

Aku tidak le takot nak jumpe doc ,. memang suke saja , hahaha , dapat mc kan , seronok lew 
tapi semalam sepupu aku ade kat rumah , 
da 5 hari ade dekat rumah , 
sepatutnye ahad da antar dye balik USIM , 
tapi dye boleh pulak buat buat sakit , HAHA , 
dye cakap dengan nenek sakit perut laa , angin , nak muntah dan sekian2 , hahah
nenek aku nie ta boleh tengok cucu dye sakit , 
dye akan OK tak payah balik , 
dye pun ape lagi seronok la , terus call aku ,

shamila adelah namanye :D

mila : hello assalamualaikum fara , 

aku : waalaikumsalam , haa kenape nie ?

mila : tengah buat ape tooo ?

aku : kerja la takkan cucuk tanam ! *tanye lagi , hahah

mila : hahah . kite tak balik malam nie , kite sakit perut . hehehe

aku : ok saya faham ! 

HAHAH , 
memang dye tanak balik la too kan , 
aiiyooo bagi tahu ayah dengan mak kamu baru tahu taw , 
malam to lepak2 , gembira laa too dapat ponteng ye , 
terus cakap nak ikut aku pergi kerja , lepas too bawak dye pergi klinik nak ambik MC , 
aik ! sakit sakit nak berjalan ? nak tipu doc erk cakap ta sakit !
dye gelak jew , hahah ,
 tapi sekali jew buat , lepas  nie jangan buat lagi , NOT GOOD , 
HAHAHA
tapi tadelah pagi too dye ikut aku pergi kerja , 
gila hape kan , aku pukul 9:00 pagi da sampai , balik 8:00 malam 
takkan nak duduk dekat time square too 1 hari , 
so aku tak bagi ,aku suruh dye datang pukul 3 naik teksi . 
duduk la sane bape jam , sebab dye nak pergi kedai buku too . 
barula aku lega sikit kan , kang takot jadie pape , da la tak biase keadaan kat K.L nie . 

habis jew balik kerja , terus ambik dye , then mintak en tunang ambikkan kiteorang . 
terus bawak perg klinik , 
dye da takot sebernanye nak jumpe doc , sebab dye ta sakit . 
tapi sebelom nie dye ade la sakit perut , tapi da ok , 
aku cakap dekat dye mintak doc MC 2 hari kalau tak larat . 
dye pun ok , tapi ajak aku teman jugak , 
adoohai , 

masuk jew bilik doc , muke da cuak . 

doc : ye SHAMILA . 

mila : saya nak mintak MC 2 hari ! 

HAHAHAHAH 
aku da gelak gila da nie , dengan doc sekali gelak , 
penangan takot jumpe doc ke ape sampai tersasul nie , haha
nasib doc too ok ,

doc : haiyoo orang cakap la dulu sakit ape , nie terus nak mintak MC kah . hahaha
       
mila : sakit perut . hehehhe
doc : nak MC bape lame 2 bulan ? hahah , balajar pun nak ponteng erk , hhaahha
mila : heheh , tak sakit perut . 

 adoyaii sepupu yang yang comel lagi ayu , T____T
tolong jangan buat bergitu lagi , 
aku sekali kena tempiasnye , HAHAH


                      

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

12 comments:

Mimie Najib said... [Reply]

sOoo funny.. hehe

Aleeya Atinza Saaid said... [Reply]

hahaha terus je mtk mc eh ..so doc tu bg kew..

Kesuma Angsana said... [Reply]

he he mcm2 lah

Anum said... [Reply]

ala2

Kniedaz said... [Reply]

takut punya pasal terus direct mintak cuti 2 ari ya...hehe

Kakzakie said... [Reply]

Betul-betul tanda tak pandai menipu nie Fara:)

Mohd Shafwan said... [Reply]

takut doktor ngorat ka

♥ Wina ♥ said... [Reply]

:)

salam kenal..

Aisyah Husaini said... [Reply]

uupppsss terkantol sudah ha ha ha

Haryati Faizal said... [Reply]

hihi nakal ye...

Noraziha said... [Reply]

haha..kelakar.. doc pun ok je kan. fara tak ajar wat skrip dulu ke.hehe

QasehnyaRania said... [Reply]

done milkadeal 4 u:D