Thursday, 25 October 2012

Selamat hari raya aidiladha



Malam nie ramai da bertugas kat dapur ,ke masih bertugas di tempat kerje ? *ok fine aku ta cuti*
 esok dah raye , da kena sembelih lembu lembu ,
 tapi mood tak rase raya pun , sedih sebab kena keja , * tak lawak ok benci !!* hahaha
ade la tak best tahu , semua balik kampung , uuwaaa nak balik kampung jugak !!! 
bercuti duduk rumah , makan tido ? Argghhhh bestnye ,
 kenapa tidak aku , da frust gila da nie ?
 Tapi kang bile da cuti aku nk keeja sebab bosan , bila da keja nak cuti pulak , haiss tak faham dengan diri sendiri , 

 

 


 Selamat hari raya aidiladha semua , mana yang balik kampung berhati hati la di jalan raya :) 



 
ok bye !

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

15 comments:

Anum said... [Reply]

Selamat hari raya aidiladha

Mrs Velentine said... [Reply]

salam aidiladha fara

Miss Volvo said... [Reply]

salam aidiladha :) xblk kg ke? HEHEHE

myu said... [Reply]

Salam aidiladha :) Selamat bekerja ;B

Kesuma Angsana said... [Reply]

selamat hari raya aidiladha juga ye dear

ieda said... [Reply]

adohaiii ciann je akak dgr nie ..
x per dikk , nak buat macam mana .. tuntutan kerja kan ..

apa2 punn take care
dan selamat hari raya aidiladha tau ! .. ;))

Cik Zaniff said... [Reply]

Salam aidil adha..keja rajin2..
hihi..jom2 saya dh nk blik dh..:)

miz ruha said... [Reply]

selamat hari raya aidiladha... ^_^

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said... [Reply]

Selamat hari raya adiladha..^-^

Jna marcello said... [Reply]

^^selamat hari raya aidil adha ^^

mama aryan said... [Reply]

salam aidiladha..keje pun best juga hihi

Haryati Faizal said... [Reply]

siannya adik akak tak dapat cuti, takpe...keje kena ikhlas kan... selamat bekerja tau...

Uncle Lee said... [Reply]

Hello Nur, from across the ocean, wishing you and all at home selamat hari raya haji.
Keep a song in your heart.
Best regards.
Lee.

Myra Jay said... [Reply]

Salam AidilAdha :)

Aan Aji Prayogi said... [Reply]

blog u sukses Q follow so follow back at http://aanborneo.blogspot.com/....