Saturday, 20 October 2012

Sakit pinggang !!


Aku tak tahu la aku yang pelik sorang sorang ke , atau ade orang lagi pelik , ok nie bukan nak cerite sape 
peliklaa kan , da aternye tulis sakit pinggang , 
Biase org yang sakit pinggang nie untuk yang preggy ke ? Sebabnye aku bukan preggy pun , tapi period , haaa too laa yang pelik , setengah org ade jugak sakit pinggang seblom period tapi 1 hari je la kan , aku nie da berhari hari menahan sakit pinggang sampai terpakse makan ubat tahan sakit , still tak jalan ,
 masalah pulak too cik P tanak pulak keluar keluar , aku da tak tertahan sangat daa nie , setengah orang sakit jugak bile cik P keluarkan , tapi mesti akan sakit pinggang sebelom cik P keluar then akan segugut yang tahap maksima kan , nasib laa aku tade sakit segugut too , tapi sakit pinggang jew . 
Hais laa nak buat keja pun rase perit sangat , lagi lagi tempat keja duduk je , nak berdiri kaki pulak sakit , lepas too aku merungut , memang dasar aku nie , 



 
 aku nak tunjuk aku sakit pinggang , tapi aku pun ta faham ape aku buat . *konon nak simpati la cheh
tape kite try lagi sekali 

 
 
 konon tangan pegang pingang  , nak nagi tahu "saya sakit pinggang :( "

tapi muke aku da macam cik kiah sambil pegang pinggang , kau ingat ade orang hairan sangat ,

cannoot gooo laaaa , ok bye !! 

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

7 comments:

Mimie Najib said... [Reply]

biasa juga la kena sakit pinggang..tak yah tunggu cik P nak datang..klau sakit pinggang tu dah nak datang, dia datang juga..sakit nya Ya Allah..boleh kuar airmata,,tak tertahan..alhmdulillah, skrng x sekerap dulu la..penah kena sakit pinggang + senggugut..nangis mlm tu xleh nak tido..serba xkena..meringkuk la bdan mcm hruf C..

~didiey~ said... [Reply]

owh...kalau nak period sakit pinggang eh??sy plak asek nk ke toilet membuang je keje...seksa gak

Nur farahiza said... [Reply]

@Mimie Najib

too laa , nie ta daapt nak buat bentuk d ke c ke , sempat keje :(

yaya ade said... [Reply]

sy buat entry utk awak kat sini. jemput la baca :D

http://yayacaramel.blogspot.com/2012/10/follower-ke-2oo-thank-you-d.html

miz ruha said... [Reply]

pernah juga sakit pinggang time period tapi tak lama...
kalau duduk terlalu lama, sakitlah pinggang... :)

NoEn said... [Reply]

moga cepat baik la ye pinggang tu...klo berpanjangan better g wat check up kat klinik

Mrs Velentine said... [Reply]

mmg biasa..MV kalau period pun sakit pinggang