Sunday, 21 October 2012

Maggi sedap dan lazat !

Malam biasenye kiteorang mesti makan , kalau ta makan rase ta feel nak tido , huhu . 
Perut ta kenyang kang dye menyanyi kang da sudah aku nak merabe cari makanan , so baik amalkan makan sebelom tido ye adik adik , hahahah , nak diet tapi haram 
 tidak ku penuhi hajat ku , tapi ku penuhi perut ku dulu , heeheheh :D


Selalunye Kalau part nak masak meggi nie aku serah kan pade en,tunang , dye yang rajin nak masak , pandai sukat air , tak terlampau banyk sangat , ngam ngam je air dye letak
 , kalau aku da tak rase daa , banjir je , rase air kosong je , choooii . 
Pas too mara diri sendiri sebab ta sedap terus tak makan , heheheh . Ye too la aku . :D . 
Kalau en tunang masak mesti sangat best , kadang2 dye ajar aku pulak kan , biase meggi kari dye akan letak gula sikit , bagi kurang masin tapi berlemak kateye .
 Tapi sedap je , aku ape yang ta sedap semua jew sedap , heheheh . 
Kalau da en tunang masak aku ape lagi duduk layan bolaaa sambil goyang kaki , dye layan meggi kat dapur , lalalalaala ,ai is kejam !! hahahha

Terima kasih en.tunang nanti buat kan lagi , hari hari pun tape , katernye sayang kan , hihihi :D 

Dan akhirnye , mari makan semua ^_______^


Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

10 comments:

Si Matatajam said... [Reply]

Adoi..tetiba teringin nak makan maggi time hujan ni,,,

Haryati Faizal said... [Reply]

erm...mang sedap pun...tp klu makan sekali sekala...bley tak cukup...sebungkus...

Mohd Shafwan said... [Reply]

lawatan pertama..:) do follow

http://shafw4n.blogspot.com

Anum said... [Reply]

salam perkenalan
thanks sudi folllow anum
anum dah follow back

are_lin@yu said... [Reply]

argghhh megi mmg feveret ayu jgk..hihi

NoEn said... [Reply]

ooo...xelok mkn megi hari2
xmo..xmo
tp nampak sedap jugak megi tu
hehe

Mrs Velentine said... [Reply]

untunglah dpt makan masakan tunng walaupun maggi kan3x

~didiey~ said... [Reply]

alololo...sweetnya encik tunang masakkan..hehe...

~~haha!xpyh buat karangan pown..hikhik

yaya ade said... [Reply]

tetiba nak mkn maggy lepas baca entry ni.

nanieybarnieylurviey said... [Reply]

maggi cmpur telur memang heaven la. :)