Monday, 29 October 2012

lazy day

kenape terase hari ini sangat mendung dan mataku seakan akan tertutup sambil tangan membuat kerja ? aargghhhh sangat mengantok hoii mata ini , terase nak tidor sekarang , terase nak balik then terus tido teringat ingat tilam bantal ku dirumah , oo fara ples tahan tahan , @_____@

asal malam je aku pelik besar jew biji mata nie haa , da bape malam da macam nie ,ke sebab da selalu tido pukul 12 ke 1 pagi ? terus la hari hari pun aku rase segar jew , sampai tempat kerja terase mau tido . ini sudah pusing da kepale kau nie fara , omm myyy pless laa mata cerahkan hari hari mu . 

amboi amboi korang bukan main ye beraye . adekah masih lagi beraye dan frust berkerja hari nie ?
ketahui la kerja takan pernah habis cuti takan penah puas , ngehngehngeh . 

ohh !! gambar pre wedding da sampai , terase malu kowt *ecehh* padehal suke jee kan ,




 nak tengok ?





tak yah laa i malu lew !




haa nak tengok jugak ?






ok mari jangan gedik sangat fara tak baik orang benci , hahahaha :D


 
en tunang mase nie nak buat malu malu konon tengok aku , tapi aku tengok dye macam terus tanak tengok muke aku jew #sentap taw !! daah aku sangat mara pade diri sendiri . kenape tak smile fara , smile , hahah ! 
muke aku macam nak mara en tunang kenape tutup mata !! ehh ape pun tak boleh !!
tapi hasilnye sangat lawaa :)



aku rase tudung yang aku pakai too macam ta sesuai kat muke laa , macam bujur sangat !! arrghhh complain diri sendiri , hahah ! en tuanang segak bergaya menghayati sungguh taw !1

ok itu saja yang aku ade dan dapat share dengan korang , bile abang photography kite dah bagi gambar banyak sikit , aku akan share dekat korang lagi ye , 
kalau berminat boleh laa like pages dorang (IMPRESSION PICTURES)
see u all =)

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

20 comments:

hananhadila said... [Reply]

anda di tag ;)
http://hananhadila.blogspot.com/2012/10/contest-cute-picture-by-storyofheartt.html

Haryati Faizal said... [Reply]

ok, cantik pe...

~didiey~ said... [Reply]

nice!! bila nak kawen nie???

Cik Zaniff said... [Reply]

waa..cntiknya..heeee

Kesuma Angsana said... [Reply]

he he sweet sgt2 KA suka

Papa Mifz said... [Reply]

salam kenal..

cantek dan segak dua2 nyer...:)

Jna marcello said... [Reply]

Baru pre wedding da cantik! Klau kawen MELETOP laa hehhehe
Nak kad invition bole #_# muka xmalu

ieda said... [Reply]

alooor sweet je dik
jelesss akk ..
zaman akk x der pic2 macam nieee
amik sendiri jewww huhuh

Azian Elias said... [Reply]

salam kenal..

4feet8 said... [Reply]

wah..sweetnya..

miz ruha said... [Reply]

nice! ^_^

sebulan lebih aje lagi kan??

Rara Nasiha said... [Reply]

cantiknya gambar you nie. suka tgk. :)

NoEn said... [Reply]

cantik...owh cik abg atm ke?

maszmadi said... [Reply]

sweet.. hehe

Myra Jay said... [Reply]

Cantikla pic ni...
tak puas tengok..
Ada lg? :)

Mrs Velentine said... [Reply]

wah sweetnya

nik ros said... [Reply]

gambar yg first cantik .kat putrajaya ker ni.

♥ Miss Hearty ♥ said... [Reply]

gambar yg first cantek.sweet sangat :)

iiima ❥ said... [Reply]

cantik ;')


alaaaa seronoknyeee nak kawennn!! ;')
jemput lah bloggerrrr ramai2 hehehe

Noraziha said... [Reply]

lain nampak muka..nnt wedding lagi lain..berseri lah