Friday, 26 October 2012

Lauk lauk raya !!

Mood hari raya walaupun kena kerja , tapi pakai baju kurung semangat , nasib tempat kerja macam rumah sendiri *sedapkan hati *, hahahah , 
ape akak akak kite adik adik kite masak hari raya , saya masak rendang daging ,sambal sotong, nasi impit , kuah kacang , vaalaa meletop letop , ok tipu , nenek saya masak , heheheheh saya tukang makan ,
gila ok makan jew  ,setiap 1 jam aku akan rase lapa teringat sambal sotong nenek  yang super duper meletop !!hehehe  ape nie frust ke kebulur nie fara , hahaha !! :D

lapa daa mari makan :)

En tunang syok tido , ye bagus tido benci ok , lepas too cakap aku 'bangla' ok fine , haaateee uuuuuuu !! Pape jew la , *mata ke atas !! Hahahaha ,

Aku tengok semua pun tade update blog , semua raya kat kampung ek , pc pun tutup 3 hari erk , ee benci laa nak jalan jalan kepochi blog korang macam nie , kang aku frust tutup 10 hari kang 
*macam ade orang hairan kan !! Hahaha .
 Hari nie hari jumaat , salam jumaat semua ,
 hari nie pun ade setengah tempat tak buat sembelih lembu , katenye esok , mungkin buzy takot nanti tak sempat nak sembahyang jumaat kan , 
ok laa too jew , maaf lah kalau bosan . Aku pun tade feel da nak borak nie , tapi blog aku memang bosan kan ? Ok tahu da , *mata ke atas*









Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

13 comments:

fatin amalina husna said... [Reply]

samalar dgn husna..lepas satu jenis masuk dlm perut nak masuk yg lain..walhal bukan p beraya pon..=D

tempat husna tumbang lembu esok jugak..

baby lydia said... [Reply]

Slmt mnjamu selera..salam kenal..dya follower sini iyer..

cik nana said... [Reply]

makan juadah raya tu syokkkk lah ;)
btw salam aidiladha ;)

zan said... [Reply]

selamat hari raya Aidiladha.
nak tumpang mkn leh..huu2x

Myra Jay said... [Reply]

Akak walau cuti raya, blog tetap berupdate + BW jugak ;)

Salam AidilAdha :D

Si Matatajam said... [Reply]

Meriahnya lauk raya...teringin nak makan tp tak leh hu hu,.tekak sakit :'(

Miss Volvo said... [Reply]

smlm sy mkn rendang dgg, nasi impit n kuah kcg je :(

miz ruha said... [Reply]

haha... blogger sibuk beraya... berkorban... ^_^

Jna marcello said... [Reply]

wahhhhh seronokknyee raya dye!!!!! :D

^^selamat hari raya^^

nik ros said... [Reply]

sedapnya mkan raya :)

Mrs Velentine said... [Reply]

salam aidiladha fara

Kesuma Angsana said... [Reply]

sedapnyer!

Mrs Velentine said... [Reply]

kuah kacang tue sodap