Saturday, 20 October 2012

Kalau sebelom tido macam macam idea

Bila je start aku nak bercerita , aku jadi blank ta tahu nak cerita ape , tapi bila malam tiba tiba teringat blog terus terfikir nak cerite itu ini , tapi bila esok nak crita da lupa da ape nak cerita , biol kan , hhuhuhu 
so ari nie tade benda nak cerita , boleh ta ? agak agak korang hairan ke ta hairan . of course not , hahaha *gelakkan diri sendri , 

hari nie hari cuti tapi aku kerja , so sangat cemburu dengan en,tunang , *memang tiap tiap minggu pun cemburu * yela dye syok cuti , aku harus kerja , ahhh ta suke , so sangat malas nak bangun bila hari sabtu ahad , kalau rabu pulak dye jeles dengan aku , sebab aku cuti rabu dye kena keje , ehh hello awak too cuti 2 hari titew nie cuti 1 hari je taw , *menyampah sangat 

ok bye .



Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

4 comments:

Mimie Najib said... [Reply]

sama la ngn kta pun..bila nak tido idea mencurah2..bangun pagi jenuh ingat balik..hehe

Nur farahiza said... [Reply]

@Mimie Najib

heheheh ,so sebelom tido kena letak pen dengan kertas kat sebelah :)

yaya ade said... [Reply]

eh eh. rupanya sy x bersendirian la kan? haha.

Mrs Velentine said... [Reply]

akak pun suka kalau dpt duduk umah