Monday, 22 October 2012

Bila da gila camera

Aku adelah pendengki dan jugak gila camera , tapi bukan selalula gilanye  jarang jarang , hehehe ,
 pendengki bukan dengki dengan korang ok tapi dengan en tunang . huhuhu , kalau aku da nampak dye duduk senang lenang too macam biase laa jalan kan tugas kan !!

aku : tolong tangkapkan gambar nie * pose*

en tunang : ok



aku : alaaa senget laa badan , lagi lagi lagi !!

en tunang : eeee pagi pagi daa gila camera la dye nie!

aku : * buat muka ayu *




 
dalam nak tak nak , tolong jugak , ai tahu u sayamg ai , eleeehhhh :D kalau terpakse ke memakse ke bertabahla ye en tunang ,
macih macih !!



Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

16 comments:

Haruno Hana 하나 said... [Reply]

amboi~ hee ^^ ok la tu.. Hana pun jrg amik gamba.. ngan kwn2 je..

Kakzakie said... [Reply]

Memang pun ayu kan:)

~didiey~ said... [Reply]

cian encik tunang...haha! sabar je lah demi yg tersayang kan..hikhik

Dunia Wilma said... [Reply]

Sweetnya ^_^

Mimie Najib said... [Reply]

ok la kan boleh posing2 dpan en.tunang..hehe..kita segan..pnah tu smpai kena mra..hik3..klau sorang2 segan la..tp klau ber-2 ok je la kut nk gediks2 sikit..hehe..

meh la singgah sini klau sudi.. ;)

http://hanyadihatiku.blogspot.com/2012/10/segmen-tingkatkan-follower-eratkan.html

Romeo Laut said... [Reply]

Jenuh aku kalau dapat teman hidup gini. Hahahah..

Aishah Jahirah said... [Reply]

haha nasib la kan kena amek pic....ala demi future wife...

cik nana said... [Reply]

untung en tunang duk melayan amik kan gambar. hihi

iiima ❥ said... [Reply]

hehe siap sedia la en tunang sbb nanti dah jadi suami mesti lagi banyak gmbr kene "tlg" amekkan.haha

Kesuma Angsana said... [Reply]

so sweet ler dear! serius ayu

Haryati Faizal said... [Reply]

mcm pakai tudung ala blogger sepet je...cantik...

Nur farahiza said... [Reply]

thanks all :)

haryati : thanks , mmg ikut aka sepeyt comel too :) hehehhe

QasehnyaRania said... [Reply]

so sweet...:)

Jna marcello said... [Reply]

hahha kita serupa!! tbf slalu 10sion sbb na bila suruh dye ambek kan gambar mesti ade je xkena so kena ckp..LAST nLAST LAST tp lasttu dekat 300kali taw ;)

mama aryan said... [Reply]

so suwit..klu akak en.azmi tu payah la nak tlg amikkan gambar akak nih

Miss Volvo said... [Reply]

ouh same la sy sll paksa buifrin sy tgkp gmbr. tp bkn gmbr sy tau gmbr mknn or apa benda yg sy nk blog hahahaha