Sunday, 21 October 2012

Atm vs kelantan

Sape menang ? Atm ke kelantan , yeahh KELANTAN menang  kan , poyo poyo je aku nie layan bola padahal tak kenal pun sape permain dye . Heheheh . :D 
tak suke pun jadie suka , daa en tunang peminat bola , lelaki kan itu biase la , nak tanak layan saja laa , chanel lain tetap tak boleh tukar , kalau iklan saje boleh tukar ,*benci taw !! 
sampaikan  nenek aku pun menjerit goal taw , da aku pun terpakse jerit sama , hahahhaha !!


Aku sokong mane yang menang je boleh ? Hahahah dasaaaaar taw . Tengah layan aku tanye en tunang .


Aku : ATM too ape ?

En tunang : ATM tak tahu ? *geleng kepale

Aku : a'ahh tak tahu , tahu tengok jew . :D

En tunang : angkatan tentera malaysia laa .

Aku : ooooo . Ingatkan ATM yang keluarkan duit tooo . Heheheh :D

En tunang : *geleng kepale *


Bila orang yang tak tahu pasal bola tanye kepade orang yang pakar bola , macam nie la jadie nye .
 Malu malu , *laritutupmuke . T_____T

TAHNIAH KELANTAN !!




Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

5 comments:

Haruno Hana 하나 said... [Reply]

sama la.. Hana pun taktau apa2 sal bola.. layan bola sbb satu family tengok bola smlm -__-

ieda said... [Reply]

akhirnya kelantan menang ! ;))

~didiey~ said... [Reply]

weehooo!!!! gomo kelate gomo!!!
nak balik kelate raya haji nie pakai baju red warriors lah!!haha!!! over tak????

Nurmujahidah Ismail said... [Reply]

sangat bangga kot semalam walaupun tido time game,, haha

Mrs Velentine said... [Reply]

hahaha..tp kelantan menang...MV pula sokong ATM