Friday, 13 April 2012

Susu protein

Aku baru belikan susu untuk apis , biar badan dye berisi sikit , letak kepale atas bahu pun sedap macam aaron aziz , opppss , maaf maaf terover , hahaha , sebelom nie aku belikan susu Appeton Weight Gain too , RM100 sebulan jew la boleh minum , tapi tengok apis tade efect pun , stay jugak macam too tapi kuat makan tapi ta naik . mase mule mule aku kenal apis , kalau dye order  nasi goreng ke mee goreng ke ape sahaje yang namanye makanan dye mesti akan makan setengah jew , paling kuat  aku suap baru habis , aku da laa suke mendera dye , ta abish pakse pakse , pas too selalu bising "makan too biar semangat baru gemok " hahaha , dye mesti rase nak sepak jew aku kan , haha tapi skunk dye makan lagi semangat ok dari aku ta rugi aku bising bab makan , hahahah , 

kalau dulu setengah nasi pagi dan setengah nasi malam  = jadinye  1 pinggan
dan kalau sekarang pagi 1 pinggan  malam 1 pinggan = jadinye 2 pinggan
makin bertambah makan tapi still slim , apaa nie taa boleh , aku yang naik dye still maintain , pade hal dye makan banyak dari aku , haa betol dye makan banyak dari aku , aku makan lebih banyak sikit dari dye hahahah
T_____________________T
  
kalau dye merajok ta nak makan , aku da siapkan makan or belikan dye makanan tapi still nak merajok ta nak makan ko dengar aku bebel 5 minit dulu , baru buat ko lapa kan sayang , hehehe
kalau dye stil gak merajok ta nak makan jugak aku akan cakap
" suruh makan pun susah " dan zzuuuusssss terus aku pulak merajok lagi susah la ko nak pujuk aku kan , 
haaa adan uke iaaaa  T______T

aku bukan nak cerite pasal makan sekarang nie , tapi aku da melalut pulak , 
membe aku ade minum susu protein nie tapi dye main gym sekali memang besar laa badan dye , aku ajak apis  main gym apis ta minat , dye main bola minat , gym ta minat bukakah same jew bersukan ?
 then belila susu protein yang aku rase stok 4 bulan boleh minum , gila besar da macam botol cat umah too , hahahha

  Harga : rm250
Berat : 5kg
Warantty : 5 bulan 
Boleh tahan 2 bulan or 3 bulan 
too bagi aku laa , ade setengah orang sebulan dye da habiskan susu nie , too yang gila gila punye , aku tadew la nak mendera apis macam too kesian pulak , hehehehe 

besar macam botol cat kan 

padat giler puas hati 

care buat dye 4 scops macam di atas nie ,
letak air panas bagi dye hancur susu too
then letak ice n blend sampai hancur .
too care aku buat bagi sedap sikit sejuk jew kat tekak ,
hehehehhe

care care nak minum pun adoo ,

so kita lihat hasilnye nanti . apis baru start minum hari niew . agak agak badan macam abang haris ta nanti . hahahahha





Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

4 comments:

-SUPERGIRL- said... [Reply]

dr dulu smpy skg mmg tak suka susu yang debu . huk . tata knpp

Nur farahiza said... [Reply]

@-SUPERGIRL-

haha , yekew susah laa macam too kan

Anonymous said... [Reply]

haha jgn la pkai air pns, t abeh rosak protein tuh. ptot ar bdn xnaek. pkai air sejuk pstu blender secukup rasa. haha

Anonymous said... [Reply]

Kt mana bole dpt susu jenama ni?bdn apis nek x skg?