Saturday, 14 April 2012

saturday rest

Rest kew ??? tak ok kena kerja , ehh bukan kena kerja memang keje , hihihi ,
tapi ade rase kecewa di pagi hari ini , emmmmm . 



 kecewa gilerrr













nak tahu taa kecewa ape ?













OK

















  


sudah cukup kenal ? atau masih samar samar ?








tadaaaa sudah jelas ?   tahukah sape dye ?



yahhh ustaz don daniyal 

apis baru bagi tahu pagi tadie , dye akaan datang masjid pandan indah jam 3 nanti , 
sentap ta dapat tengok dye depan depan , uaawwaaaa, so apis jew pergi aku ta dapat pergi , kena kerja , 
mane adil , sudah tentu tidak adil . 


terkilan , sedih kecewa hati ini . 


Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

3 comments:

Bui Junaidi said... [Reply]

HENSEM JUGAK BILA USTAZ PAKAI KOT..HEHE..

ubi said... [Reply]

hensem ni..

-SUPERGIRL- said... [Reply]

jejaka rebutan !! cukup syarat nak jd imam kpd sy dan ank pada mse depan . hahahah ! angan2 je lahhh ! hehe :)