Thursday, 12 April 2012

Jalan jalan cuci mata

yeah semalam cuti , plan ke ampang point & klcc , nak pergi cari barang hantaran , ta beli pun just usha usha harge , too pun masuk satu kedai da telan air masuk lagi telan lagi air liur , so da bape banyak da air liur kiteorang telan , ahakx , lawak ke der ? T______T
tapi keluar ruma pukul 12 tengahari , janji dengan apis kol 11 , daa mengamok dye tunggu aku bersiap bagai , 
"heyy ai kemas rumah semua taw , dandan lagi harusla 2 jam baru siap " 
heheheh da macam artis wahh bukan main , 


Datin F        T_____T


Dato h .. haaaaaseehhm,, *terbersin pulak , hikhikhik 

Aku terase macam aku da gemok , tang mane ta tahu laa , tapi tang perut too ade sikit ark ta banyak ahhh , hahahah . or lupe , salahkan baju sebelom nie aku beli baju free size ok je ta ketat , ttbe nie ketat , tailor dye mesti salah ukur nie , *ta pasal salahkan orang lain , ehhehe .  yang apis pun muke dye nampak bersih da lepas gune tabita , hencem sikit arhhhhh ,. dulu pun hemcem tapi skunk lagi hencem , da terjatuh cinta berjuta kali daaa , ahhahah T_____________T
then siap isi minyak semua jom pergi makan , kiteorang makan area pandan indah , kedai lori , aku main cakap je sebab ramai yang cakap nama kedai too lori kedai , hehehhe . asalnye berniaga atas lori je makcik  too ,*daa macam kepochi daaa . untuk tapau , makan pun boleh , tapi space kedai too kecik , soo orang ramai  tapau je , takan nak makan berhimpit-himpit  pulak ta selase , sekarang dye ta niaga atas lori daa rasenye , dari kedai yang kecik too da bertukar menjadi double , memang besar makan pun selesa dan sedap , nasi dye bagi pun banyak , orang cakap rezeki murah kalau letak nasi banyak kan .

nie sebahagian kedai makcik too . lauk lauk semua kat situ ye , haa p ambik korang . heheheh

 jemput tengok semua , nak makan pun boleh posing bagai yek . muke aku lebam jew

air kosong jew ? ta ta , kiteorang ade beli air tinggal dalam kereta , so minum air kosong jew dulu yek T__T

selesai alhamdulilah kenyang , so berangkat ke ampang point mencari kilaun emas , hahaha . beli cincin bla rotan je umtuk merisik  lagi 15 hari , awww takot terase macam nak nikah daa , hehehe *gedik
harge emas sekarang 180 so cepat cepat laa sape yang nak mencari emas , da kire murah amat daa too , aku takot nak tunde lagi kang tibe tibe naik lagi daa rugikan . settle semua siap beli then terus ke klcc . 

 haaa nampak taaa .a ww aww aww , ye hanye mampu tangkap gamabar dari jauh , hahaha , segan nak tangkap dekat dekat , pemalu la katekan , 2 kali aku masuk kedai nie tengok tengok , then keluar tangan kosong , ish ish ish , nampak sangat hanye mampu tengok dan tersenyum .
tapi aku da cakap kat apis kali nie kalau kite p klcc lagi then masuk lagi untuk kali ke 3 terus beli yee , hehehehheheheh , tertelan air liur apis , hahaha .

tadaaa ini la idaman kalbu , lebih kurang macam nie laa , limeted punye ,
harge dye rm3450 sila batuk muntah sekarang ,
bak kate nenek aku da boleh keluar kereta kancil sebiji yeww , hehehehe
ahhh ta kire nak nak nak jugak , ade sape sape nak belikan ? hehehe

then masuk parkson , isetan , pusing satu klcc , tade yang berkenan lagi , apis too amboi bukan main payah ok , kalau suh dye pilih , too cantik nie cantik tapi ade tali laa , nie cantik tapi nak kulit laa , haa pitam tahu layan dye , nasib baik kasih sayang . hehhe , aku kalau shoping barang dye aku ta bawak dye , aku pilih siap siap then bayar terus bagi dye pakai . dye suke ta suke harus pakai , ta boleh kate tidak , hahaha . kejam sungguh

 dye minat kasut nie da cakap ambik laa cantik , tapi tade kulit laa ta lawa nanti laaaaaa ,
 eee geram taw mak nie , sakit pulak hati titew
T_______T


sempat lagi taw nak pose .
nak tengok movie pun full , ramai giler orang
public holiday pulakkan , so cancel gerak KTV karo'k
hehehe yeahhh lepas kan tension , tunggu pun 20 minit then dapat masuk ape lagi menjerit laa .

comelnye kakak kitew nie , hehehe

apis nampak bro bro pulak , nampak besar sikit badan ye tui yan
heheh
ok too saje untuk hari nie ,
hari bergembira satu hari .
  i love u like a love pic ! babe !
T____________________T

sekian .





Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

1 comments:

mimie.. said... [Reply]

sangatt comel lah dia ^_^