Friday, 6 April 2012

Hari membosangkan

semalam cuti , kononnye nak swiming ,then terus la menapak kew rumah membe , 
dengan jam lagi , haseehh ta suke betol , lepas too boleh pulak terlepas simpang , hati takot gile  , daa la drive soorang ,then call apis boleh credit tak ada pualk ,
tolong jangan amalkan gaya tak sihat ini yew , terutamenye perempuan ,
 if korang nak keluar rumah or berjalan ta berape jauh pastikan fon batery sentiase ade , credit pun kena ade jugak , if batery ade tapi credit tade pun taa boleh jugak , kat kawasan KL nie sangat bahaya , macam macam kes , 
baru baru nie kat area bukit bintang , ade seorang amoi cina . naik kereta ,
ok nie nak cakap .  perempuan termasuk aku kalau naik kereta hangbag confirm mesti letak kat seat
 sebelah kan , memang da terbiase , aku pun kalau da masuk kereta terus sahaja letak handbag kat sebelah then jalan , itu tidak bagus yee , sebab kes amoi too dye letak handbag dye kat sebalah seat kiri  , datang moto sebiji terus pecahkan cermiin bla kiri , nasib laa pagi ramai orang nak pergi kerja nampak kejadian too , aku pun ta tahu kenape dorang nie suke sangat nak cari duit tapi ta pandai nak usahe , haiyaa nak hidup senang tapi dengan care macam too tidok laa kamu senang sampai akhirnye yew ,so memastikan semuanye selamat haruslaa korang letak jew bag too bawah kaki kew , kereta selamat korang pun selamat , ok tutup cerite nie , 

aku da sampai gombak daa , tengok signboard da nak ker genting kuatan , dalam hati aku daa terpk ahh mati aku nie kang kalau da sampai ke kuatan , macam mane nak balik , macam mane nak call nie da laa tade shell ke petronas kew , ahh seram giler , tapi aku kan bajet bagus , takot nak bertanye , dengan confident jew nampak sign board gombak masuk kiri , daa aku tersesat pulak dalam gombak , mane aku nak pergi pun ta tahu , tetap gak dengan hati cekal ta nak bertanye orang , terus sajo jalan then yee aku  sampai jugak uma membe aku nie walaupun 1 jam sesat yee , patotnye nak ke rumah dye 15 minit da boleh sampai daa , aku kan memang bajet pandai , berhenti kat kedai nak tanye ke topup ke tade yee, sbb aku malas nak turun kereta sebabnye berat bontot, hehehe , aku nanti sambung , ade keja mau buat laa . :)


Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

0 comments: