Tuesday, 17 April 2012

Ape yang nak diborakkan

Tade benda aku nak kongsi yang korang , nak bercerite selalu , haha , kadang kadang hari hari bercerite benda yang same pun buat kita penat kan , ape tah lagi hari hari rutin harian same je , lagi laa bosan gilee , 
so nak cerite dengan korang pun ta best , balik balik cerite aku ta pun cerite apis ta pun cerite kami berdua , hahah , tade benda aku nak kongsi , nak cerite pasal anak , anak belom ade lagi , pun belom kawin nak cerite pasal awein awein , aww da gatal , hahaha , 

nak cerite pasal anak buah aku or apis bukan laa aku selalu jumpe dorang pun , so agak membosankkan kan , aku pun ta nak la korang duduk depan pc ngadap blog aku yang ta berape nak best nie kan ,
hehehe . soo itu je la yang harus ku cakap kan , 

malam nie nak makan pizza , alaa yang beli hot ticket dapat pizza free tooo

pas tooo esok malam nak layan wayang

sambil makan nuget , pocorn .

waaahh mati laaa nak kawin daa tapi enjoy ta boleh nak kawal .

T__________________T

ok nie las kite enjoy pas nie da tade daa .

cakap jew

(aku leetteww)



Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

0 comments: