Wednesday, 14 March 2012

Ariana Mikhail

nak bagi tahu cerite ariana mikhail da habis . 
T______T
too jew . 






tadelaaa . aku skit frust , kenape la cerite too cepat sangat habis ? kenape ta buat sampai 20 episod kew kenape sikit , haiaassss . kenape kenape ?
mengisahkan ariana dan mikhail berjumpe di paris , dan berkhawin selame satu hari . ttbe ariana menghilangkan diri tanpe sebab , dan meminta mikhail menceraikan dye .
apehal aku tulis macam nie ? giloo ... hahahha

haaa comelnye laa .

balik jew malaysia mikhail da bertunang , ariana ade seoarang anak ,
tapi disebabkan tunang mikhail mate duitan dan curang make putus laa dorang

wiiiii gilo aku ta geti nak bercerite , so mane yang korang ta tengok singgah la kat
.tonton.com. yepppp .
aii tersekat sekat nak cerite weii ,
T_______T





Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

1 comments:

mira maisara said... [Reply]

cam sweet jer citer nie..hehe