Wednesday, 2 November 2011

TERLEPAS

tahu ta nape terlepas . hari too dapat jobs kat ambank , sape ta nak kan . kerja bank ,
senang , cuti public holiday semuanye off , best , hati senang giler ,
dapat cuti ngn apis , leh dating lama lama .
nie taa dapat je . cuti lain  je kan .
tapi aku ta leh nak tinggalkan tmpat lame aku nie .
nak tunggu bonus punye pasal .
so kena laa stay sini sampai tahun depan . pas too tahun depan blaa ..
soo terpakse teruskan hidup hari di loyat ,
oohhhh noo . tension laa saya kan .
nak tunggu tahun depan belom tentu dapat lagi jobs best an ,
kaaau taa , bosan laa aku , or terpakse stay laa kat loyat .
bila nak kumpul duit kawin macam too . hahahahahah .
ehh cik adik muda lagi berangan toi laa nak kawin kan , hahaha .
sebelom tido kan mesti suke nak feling feling kerja tmpat best laa , kawin laa , uma besar laa .
korang macam too taa .? kee aku je suke berangan . haha
pas too esok je OMG jerawat sane sini . haa parut lagi . uiss isshh ta leh jadi la mcm nie kan ,
terpakse laa kurangkan berangan , tapi stay ta boleh , sebelom tido too mesti cakap laa tape laa las las berangan , nanti ta berangan daa ,
haahhah . mustahil laa aku  nak benti berangan kan . susah jah susah .
ehh tiba tiba lari topk , berangan pulak kan . 
macam macam  laa aku nak gosip gosip ngn korang , p hati aku ta tenang betul  ,
yela nak update blog je kat tmpat keje ,. da kate life pun kat tmpat keje jee .
soo amat la payah nak kongsi kongsi nak gosip gosip nie ,
bukak jee blog .

AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH

tension ta dapat nak update blog dengan senang sambil angkat kaki ke atas .
Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

0 comments: