Tuesday, 8 November 2011

selamat hari raya !

orang lain semua da publish n wish selamat hari raya ,
aku terhengeh hengeh nak update ,
heheh , itu sudah menjadie rutin harian saya ,
orrang lain gasak laa update ,
aku belom tentu selalu update kan ,
pape pun nak cakap kat uols

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA , 

korang pergi mane je ,
sedap makan makan , wahh raye je mesti seronok kan ,
makan je ta ingat , ehh .
pastoo balik uma sakit perut ,
haa too aku laa too ,
smpai demam laa ,
orang cuti jalan jalan aku demam ,
sebelom raye too p tesco ngn kakak ipar,
haaa haii kaak ipar jah ,
hahah, too pun sakit perut , pening pale ,
penat soo terpakse duduk .
ta larat nak berjalan daa ,
giler laa malam raye too kat tesco ,
panjang benor ,
nak bratur too dalam setengah jam jugak laa , sampai nye pukul 9.30 balik pukul 1 ,
haaa too dia pajang ke taa ,
raye ta p mane pun .
duduk ruma makan ,
pas too pergi kat uma mak apis ,
too pun kejap hujan . mak dye pun penat nak tido .
pagi bangun nak masak .
tok sape tok saya jugak , untungla dimanjekan ,
hahahahah , malu , oke
da ta tahu nak cakap ape daa , mekasih , datang lagi , ehh tibe tibe ., hehe
Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

0 comments: