Tuesday, 29 November 2011

Rambut Rosak !

sangat stress bila rambut rosak ,
sebab dulu aku gatai tangan ,
p highlight , then rebonding , then curl pas too rebonding ,
now da macam penyapu , ohh merase la kau ye fara .
fikir fikir nak buat rebonding balik , tapi rase macam membazir , sebab ta perlu ,
nanti ade orang BISING so malas nak dengar , hahah ,
tibe tibe daatang seoarang kawan yang baik hati , ecehh . iaitu nurul ,
memperkenalkan sunsilk , sebab rambut dye pun rosak ,
tapi bukan shampoo laa , dye minyak .
oke bagus jugak , seminggu aku gune memang berkesan dan jugak terase lembutnye rambut ,
awwww awwww suke suke , oke da over , hahha .

 inilaa dye , yang saya hari hari gune . 
 lepas too potongkan hujung dye ,

macam minyak rambut kan , 
then ratekan kat rambut , 
lepas 5 minit biarkan dye sendiri kering , dan lihat hasilnye , 
nak tengok hasi; rambut saya ?
ta yah laa . hahaha
nak jugak ?
cube la sendiri baru tahu . 
ehh ape nie pakse pakse , 
oke oke 
saye tunjuk . 
hahah poyokan aku , OMG !
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
>_______________<
OKE
selamat mencube kalian , 
tatatititutuutu
:D

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

6 comments:

Ashlee Abdul said... [Reply]

wiwit cunnyenyenye :P

Adylia Qarissa said... [Reply]

cantik rambut... dkna tak pandai sangat nak jaga rambut..

yang tau bila nak pakai tudung pastikan rambut kering..tu jer.. :)

shahrazali said... [Reply]

patut la awk nampak cantik jek... hehe...suke tgok rambut awk...

FANTASTIC PIECES said... [Reply]

blouse, cardigan, dress bawah rm50 termasuk postage. happy shopping!!

ilanilyana said... [Reply]

rambot santek, kamo pun santek semua santek.. hee one following u back :)

shahrazali said... [Reply]

cantik rambut you....