Thursday, 24 November 2011

kuat kan minda dan amalkan hidup sihat

semalam pas balik keje terus joging , dalam pukul 9 malam ,
hohoh , ta rami la joging malam kan , kebanyakkannye semua joging siang ,
disebabkan tade mase di siang hari , weekend pun ta ada cuti , badan pun da berat malas malas ,
so apis tarik jugak tangan nie supaye jangan jadi malas dan berat badan ,
hahahha , so nak ta nak pergi la jugak ,.

kiteorang joging kat pandan indah , depan BALAI BOMBA , padang MPAJ ,
haa sape tahu ? sape dok area sane ? leh jumpe , joging same same heheh.
nak pergi tasik permaisuri or titiewangse mcm takot then jauh , so dekat dekat situ laa perginye ,
nak joging jew pun kan ,

 mari mulekan senaman 

 ke kiri pulak , heheh 

semangatkan dengan baju manchester united , apis paling ta suke aku pakai baju too , 
dye cakap kan kalau aku pakai baju too dye ta nak joging ngn aku .
ahhhhhhh ape aku KESAH , aku suke ,. hahah rakus taa aku , 
soo terime jelaa bang oii . 

nie muke penat tapi mcm ta penat je . 

lepas je joging , perut terase lapa . 
awww awww awwww , 

aku : ehem , macam bau makanan laaa .

apis : bau ape ? makanan ape ? mane ade . *sambil turut hidu hidu , hahaha

aku: adelaaa . macam bau cheese naan . 

apis: hahahah , lapa nak coverline lagi  , ok jom .

hahah , tengok lagi nak makan , baru je pas joging , 
nasib la dapat boyfriend yang faham .
oke too jee , bye bye . :D


Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

4 comments:

Nizam Ijam said... [Reply]

tgh2 malam bersenam?? haha

IntaNBerliaN said... [Reply]

wah.. mlm2 jogging.. rajinnya.. ;-)

Bui Junaidi said... [Reply]

baru nak buang lemak dah tambah lagi..kekeke

kita sama minat MU ler

shahrazali said... [Reply]

sy suke tgok perempuan pakai baju Man Utd... GLORY-GLORY MAN UTD....
awek2 yg pkai baju MU mmg comel...