Thursday, 3 November 2011

korang faham ? yang pasti aku tak faham .

aku memang susah betul nak faham sesuatu , ehh memang payah laa ,
nie haa nak gosip la pasai  nuffnang haa ,
nak faham kan , adui laa nie ta faham faham nie ,
lagi satu pasai churpchurp pun aku ta faaham ,

soo nak mintak la tolong korang korang yang da lame berblog nie haa ,
nuffnang  and churpchurp ade hantar email .
then aku kena buat ape ngn email too ?
nak kena folow p event ke ?
nak kena update pape kah ?
sooo agak keliru laa .
sbb ape yang nuffnang buat terase nak join . baru baru nie pasal teatime chattime ,
chattime mmg laa best oke , air teh dengan blup blup dye ,
kalau terase mesti nak beli terus , too pun dak dak tmpat keje nie rajin belaje ,
akak happy laa . haha

tapi aku ade buat nie cube tekan
aku ta tahu ape , yang pasti aku main press dan press jee haa .
soo gimana dan macam mane tooo ,
ape perlu aku lakukan 

so korang boleh ta tolong aku buat sesuatu ,
kalau aku iklan kan pasal ape yang dorang suh buat , then macam mane aku nak tahu results dye balik .
blur sangat blur ,
ape yang mampu aku buat , mengarut garut je daalm blog nie .
mesti bosan kan bace ape yang aku cerite ,
macam tade pape je kan .
pas tooo tade pun orang singgah . 
ehh sedih , haha , ta laa gurau jee .
tapi i ta kisa , u ta nak bace i diamkan aje ,
huaaa hua  huaaaa .

eeh ehhh tapi tolong laa ehh macam mane nak fahamkan untuk aku ,
hehehe , muke ta malu kan , daaa touching mintak tolong balik .
hehehehehe , *tebal muke tebal muke ,
tampar sekali . hahaha .
tapi kan tapi kan aku rajin jenguk jenguk blog korang , tapi malu nak commnt gitu ,
sebab ape ? sebab i pemalu , nak letak pic pun . ishh malu lahh .

waaaahaattt , tahap gedik ape ko nie fara . kahkahakakhakah ,

TERJUN !
Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

0 comments: