Thursday, 10 November 2011

ish ish ish

ape aku nak tulis aku da lupe ,
aduhai terus jem laa pale otak nie ,.
tadie apis msg ,.

apis : rindu laaa

aku : malam kang jumpe tgk puas puas yeee

apis: haa yelaa . 

tibe tibe nak manje manje pulak ,
gedik jee ok hahaha ,
kalau cuti laa . 1 hari ngn aku ,
pagi pagi da ketok pintu , panggil nenek aku haa , nak beli sarapan ,
yang aku nie ta bangun lagi oke ,
dye da siap mandi semua ,.
pas tooo 1 hari melepak jee laa ngn aku ,
ikut je mane aku nak pergi ,
ta leh nak pisah lansung ,
kang da kawin daa campak aku jauh jauh ,
da bosan . hahaha .
sekarang nie memey laa ,
ta mungkin . ta larat , nak berpisah , amboi ayat .
orang ngah mabuk cintan memang macam nie ,
sekali aku lempang kang , terus sedar ,
baru ingat nak balik luang kan mase ngn mak pulak ,

nie da keja lagi laa ,
bape jam ta jumpe , malam kang baru dapat jumpe ,
kuar p makan , too pun kejap je ,
skunk nie daa rindu rindu ,
haiyoo ,
matilanak , nak berkepit jee daa ,
kalaau da kawin aku mintak kepit 24jam ko ta nak ,.
siap ko jah , hahahah ,
oke nie da bagi tahu korang ,
sape yang minat kek ke ? apam ke ?
aku akan update pasal nie .
korang boleh rase dulu  . macam mane nak rase ,
korang try la beli 1 , agak agak sedap ,
korang beli dan beli dan menang ,
kahkahkha , ta laa gurau jee , ta menang pape pun ,
cume menang sbb ko kenyang makan . hahah
oke laa ,, nak sambung kerja ,
dan gali blog lain , tatatat titit totototot . :D
Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

1 comments:

Bui Junaidi said... [Reply]

panjang bebelan nur..hehe