Friday, 11 November 2011

Fathiah Tak Jumpa Blog! [Segmen]

hye kawan kawan ,
kawan kawan lama , kawan kawan baru , kawan kawan baru join ,
hehehehe ,poyo ta aku , haa ta kan  , >_<
aku happy sebenarnye ,
ramai daa kan jadi i punye friend thankz all ,
love u so much ,
*godek godek .
oke bukan itu je nak cerita nie haaa . korang nak tambah kawan baru taa ?
nak kenal kenal ? senang jee ,

Add caption
haaa nampak taaa ape yang aku nampak nie
korang leh join segmen nie , 
mudah kan , dan jugak ramai kawan kawan jenguk , intai , sorok kat blog korang nie :D
oke aku nak tag dekat . 
jeeng jeng jeng 

hatikubaik oo saya memang baik . hahah . :D tahniah
islam agamaku sama laa dengan saya :D tahniah

dan jugak , sape sape yang da folow aku and aku ad folow korang , 
tolong tinggalkan LINK kat commnt yee , 
sbb nanti senang aku nak golek golek kat blog korang , 
dadadada :D


Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

8 comments:

BiQa HatmiN said... [Reply]

hye..segmen sama jugak :)

kalau free jom join segmen saya jugak..nak cari watak heroin komik cinta terbaru :)

salam kenal yer

Fathiah Hamim said... [Reply]

mekaseh join!
fa dah follow!
jangan lupa pegi terjah peserta laen kat list kat blog fa

Farah Alyaa said... [Reply]

done following u dear..
salam perkenalan :)

Lily said... [Reply]

Singgah sini dr segmen yg sme :)

N A T A S Y A ツ said... [Reply]

jenguk dari segmen yang sama !

singgah follow sini , nite ;)

ali dina said... [Reply]

follow..cni gak..thnks ya..n nk bgtau, awk kena tag..segmen giveaway 7days..tgk kat page i yer.. :)

LoVEaQshA said... [Reply]

kita pn nk tumpg golek2la kt cni!~lalalalalallla
bole kn?hihihi

salam perkenalan..~!

fiQ'Ra said... [Reply]

hye2.. hehehe... mas ada juga join ni :)