Thursday, 3 November 2011

Anda Gagal !

3 kali aku amik ujian komputer JPJ,
3 kali jugak gagal hokeeyy .
1st sekali 32/50 , second 31/50 n last 38/50
maaakkkk oiiii ape nie nie  . bertape bingainye lahai aku nie haaa ,
ta tahu nak buat lagu mano daaa ,
i GIVE UP GIVE UP !!
nangis je aku , tension punye pasal , ta nak ambil daa aku rase .
rase taa payah laaa kan nak ambik daaa , ta nak ta nak ta nak .
tape laa tade lesen , apis ade oke je kowt , 
tapi si apis nie gagah kan jugak semangat kan aku , jangan pk gagal teruskan selama yang boleh .
ooo i da ta dapat taham lagi daa , tension dekk pale otak nie . heng kjap laaa aku kan ,
ape laa aku nak buat , nak kata bace buku duepuluhempat kali laaa aku ngadap buku kuning too haa ,
smpai daa ta terlayan daa buku tuuu ngn aku punye la aku tension sangat sangat .
soo sabtu nie las aku bagi peluang kat diri aku , kaalau still gagal , alahai fara ta tahu laa nak cakap ape ,
MALU MALU MALU . NANGES NANGES NANGES JAAAH .
nak ta nak pun , merangkak laa aku jugak ambik buku too bace and dok hafal balik ,
satu satu aku bukka , tapi satu pun ta masok pale otak aku nie haa ,
nak menghafal jauh sekali laa . memang susah laa otak aku nie nak hafalnye,
ade taa korang tips tok aku mahir mrnghafal dan menjawab soalan dengan ta tensionnye dan mengharap kan . ANDA BERJAYA !
senang laaa hati sikit bila da leppas , nie ta serabut serabut pk ,
gi mano laa hai adden nak luluh nie jahh .
ooo 3 kali gagal , kelas kooooooooooooooooooo FARA oiiiii .
Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

1 comments:

penagih kasih said... [Reply]

beb
cuba kau suro sape2 explain kt kau
ape yg kau perlu tau sal memandu
aku rase lg berkesan if org yg terangkan
dari kau bace sebijik sebijik dlm buku tu
mmg tak masuk

aku pon nk amek ujian komputer gak next week
so good luck dear
jgn cpt mengalah <3