Thursday, 20 October 2011

Home Internet | Maxis

haii semuaa , morning :)

nak kongsi kongsi dengan korang nie , oke nak tanye dulu , sebelum nie korang selalu pakai line ape ? mesti ramai kan da penah cube pelbagai line . tapi sekarang aku nak cerita kehebatan maxis, wooow hebat manekah ? haha , sehebat anda . ehhh ?
of course laa kan , pasti ramai yang menggunankna line maxis . macam aku da bertahun tahun aku gune maxis nie , sikit problem too ade laa , cume line kadang kadang lambat , itu pun kadang kadang je , bukan selalu , kat mane jew area korang duduk , semua line dyee laju k , hari too aku pergi melaka , sekarang kan da modern mesti la nak kongsi kongsi dengan korang aku pergi mane kan , lagi lagi sekarang nie semua gila gila dengan FACEBOOK mane mane nak pergi pun mesti nak update and share dekat kat FACEBOOK kan , macam aku lettew . haha . dengan maxis niee laju jeww line dye taw . mesti setiap 5 minit aku nak update , melampau kan , too baru kat melaka oke , lagi jauh pun korang merantau sama jugak kelanjuan dye , suke suke , tade la korang stress kalau dalam kereta too bosan , menunggu sampai ke destinasi kan , wah wah wah . boleh jugak layan youtube , ta payah nak tunggu loading loading . bejalan dengan lancar jee tade nak stop stop , haaa bagus kan ,

korang nak call ? sms ? semua pun murah jew oke , mak aku tinggal kat muar then aku tinggal di k.l oke , kesian kan , kalau rindu macam mane , alaaaa maxis kan ade , ape susah 3g , webcam , call lagi laa 1 or 2 jam tak lari sebab kiteorang ada gune plan maxis . :) kat muar pun laju oke , mak aku tinggal kawasan yang jauh dari bandar , jangan risau takde masalah pun , hehe .






home wireless internet


more value with internet


*click untuk besarkan atau terus ke website

more value with calls


*click untuk besarkan atau terus ke website

more value with more quota


*click untuk besarkan atau terus ke website

Sama ada anda yang rindu untuk tinggal dalam berhubung dengan orang tersayang dan rakan-rakan, dilayan atau bekerja dari rumah, korang boleh mengharapkan lancar, pengalaman yang kaya dan internet yang lebih konsisten berkaitan dengan Serat Home Internet.

Nikmati lebih cepat muat turun dengan kelajuan yang tinggi sehingga 30Mbps dan bangun hingga 1000 minit bernilai panggilan percuma serta perkhidmatan nilai tambah yang membolehkan korang melayari selamat dan maklumat di hujung jari anda.

Sekarang anda boleh bekerja, bermain, melayari, berbual, membeli-belah dan melakukan lebih banyak ... semua dalam keselesaan rumah korang


service center dye pun banyak cawangan , kalau korang duduk area k.l dekat plaza low yat la tingkat 4 .

*korang boleh jumpe aku sekali , daa tentu aku keje low yat . hehe . sape la yang yang nak jumpa aku kan , perasan deii .

dan nak lebih info lagi korang boleh terus call 1800 82 1123 atau pun dail 123 dari maxis telefon bimbit anda . mudahkan .

soo ape tunggu lagi , ENJOY :D

korang boleh pergi kat sini > Home Internet | Maxis
Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

2 comments:

Ezad Skytech said... [Reply]

dulu pernah la guna maxis ni..serik kot..
tapi yang ni macam best je...:)

Nur farahiza said... [Reply]

nie da buat plan baru :)