Tuesday, 11 October 2011

Gatal gatal atau ellergic

Dari tahun lepas sampai sekarang taa elok elok lagi aku punye gatal gatal nie , paayah betul nak hilang , gare gare aku baik hati . P jaga kucing kan , yang datang dari mane , terus ambik , mandikam pakai shampoo dove . Wangi wangi , p ta tahu dalam badan kucing too ade kuman . Haaaaaa so good ko fara . Pintar .
semua klinik daa pergi tapi stay jugak sama . Dye akan oke dalam seminggu pas too jadie balik .
first aku ta pantang kowtt , main makan jee kan , second aku ta pergi balik klinik tooo sebab malas . Soo salah sape ?
Confirm salah aku kan . Hahahha , gelak gelak gelak ,

Then hari too aku ade gune ubat cina , bagus , dye panas pas too dengan kulit kulit sekali dye terkopek ,tapi sampai laaa nie cheq taa jumpe , nak pergi kedai cina too pun ta tahu bile , bukan malas , tade mase jee . Tapi yang saakitnye aku , pk tade mase semua las las garu garu atas bawah kan .

Pas too ,apa ade suh beli ubat adezio nama dye , setiap hati aku telan , sampai 2 biji aku telan , p stay ta kurang , but papa boleh pulak , langsung takde gatal gatal da, tapi aku payah benor nak hilangnye . Then merah merah sampai berdarah tahu kalau garu nie .
Mule la kaki ko tangan ko buat peta sebelah malaysia kan , waaahh nangis , dulu licin skunk da berpeta peta , nak kena cari banyak ubat , satu ubat hentikan gatal n satu lagi hapus kan parut , sape tahu , mane boleh dapat , daa putus ase .
Sudah tidak licin kukukakiku serta lenganku .
Ooooo paaaaaaaraaaahh !!


Help ! Help ! Help !*sambil garu garu . hahahha
Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

2 comments:

Bui Junaidi said... [Reply]

ni mesti jangkit dr kucing tu..
kak bui dtg singgah dan follow yer

Nur farahiza said... [Reply]

ye laa kak , ta tahu nak buat mcm mane ,
terima kasih kak bui :)