Wednesday, 21 September 2011

Semangat kebahagian ku ade di sisinye

Kadang kadang kite susah nak dapat kawan yang boleh dengar setiap masalah kite , setiap luahan kite , setiap air mata kite , setiap titik air mata kita mengalir , saat kita jatuh ade dye tok kite gengamkan tangan kan , tapi ta semua kawan yang aku jumpa memang kawan , tapi sekadar kawan , ta lebih dari ape pon , ta gune kalau ramai kawan tapi ade yang palsu , ade yang tikam kawan dari belakang , ade kawan yang menceriakan , ade jugak kawan yang menyakitkan , susah nak cari kawan yang betol betol kawan , yang susah same same , senang same same , walaupun aku dengan apis selalu cakap mcm niee , tapi dengan kawan pun aku cakap jugak . Sebab dye kawan aku .

Dulu waktu aku jatuh terduduk , waktu aku susah , waktu aku sedih , waktu aku ta tahu nak duduk mane , waktu aku ta tahu nak tido mane , waktu aku buntttttttuuu dyra , nurul , anis and amy laa bestfriend aku yang ambik aku , jaga aku , menangis dengan aku , bagi semangat ngn aku , kekuatan tok aku teruskan hidup aku , sumpah ta rela aku hilang dorang , dorang kawan hidup mati aku , kawan dunia akhirat aku .

Susah kawan ko nak dengar maasalah ko kan , ta semua kawan ko yang leh dengar la luahan koo , ade yang terpakse nak dengar ade jugak yang suke nak dengar sbb dye lagi nak jatuhkan ko kan , tapi benda nie normal , semua orang penah mengalami , ta boleh laa nak lebih sikit , confirm sakitt hati kan .

Aku suke dengar masalah kawan aku , walau sape pun ko , aku baru kenal ko pun , ko cerita jee , janji ko pandai la nak bercakap ngn aku , aku nie kan pemalu , >_____< tapi bile daa kenal ko kenal laa kan sape fara , dan lagi satu aku manje taw . Hahahahahahahha , itu mesti.

Baru baru nie amy msg aku , dye dalam keadaan yang agak tersepit , sampai kan nak cari aku kat k.l pun dye ta de sen , dye seorang yang jenis nangis sepanjang mase , dok perap dalam bilik ta nak kuar kuar , dulu aku duduk ngn dyeee setiap kali dye masuk jee dalam bilik memang dengan lataaaaaaang suare aku nie berbunyi , yelaa geram laa kan , balik kerja , sedih p ta nak kongsi ngn aku , then bila aku balik kerja aku menangis pengsan kat uma , duduk tersepit kat celah pintu dye datang tarik tgn aku , tido kan aku , eceehh manje gile kan , memang manje aku ngn amy niee . Dye da macam mak aku daa , masak tok aku , sedaap oke kalau dye masak , kalau time shoping jgn cakap laa ade je nak belikan tok aku , too kalau aku mintak laa kan , kalau aku ta mintak pun dye da faham , heheheehehehhe . Too yang buat aku sayang niee , Tapi dye nie seorang yang sangat la saba , mcm mcm orang buat dye , nie semua sbb dengki kan , tapi tahap kesabaran dye memang kuat , aku pu. Belaja sikit sikit ngn dye nie , hehehe , dye seorang yang suke merantau , tade hal laa nak jalan sorang sorang kan , langgar jee kental oke hati dye , dye memang kawan aku yang the best laa , sampai la dye da kawin skrg pun ade maslah jugak , still ngadu lagi kat aku , tapi skrg alhamdulilah daa bahagia daa dye , aku tunggu dye dapat anak jee niee , hahaha , pas too aku ambik anak dye bawak balik k.l , yelaa mak dyee da kena ambik , sape nak tido kan aku daaa . Aku da cakap kat dye , dapat anak nanti letak name aku , jgn ta letak , susah nak dapat tahi lalat bawah mte kan , dye suke tahi lalat aku nie , Letak name aku confirm dapat laa tahi lalat too , comey , cantik , ayu , baik like meee . Semuaa laa , Hahaha

 I love u putri anatasya amylea syeik ismail
.
The besst friend lepas niee , aku cerita kan lagi , daa rase pjang sgt daa nie , kaaang ta buat kerjaa aku , bye bye love <3


Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

0 comments: