Tuesday, 13 September 2011

Perkenalan kami bermula

Orang cakap skandal too indah . Tapi bagi aku tidak . Duluuu laa tidakk , sekarang nie tgk terlalu indahh . Biaselaa aku kan mmg bajet sikit . Mane nak skandal skandal nie . Seetiaa oke . Hahahaha . Tibe tibe kan ehh ehh muncul laa sorang mamat nie . Aku memang da kenal lama laa ngn dye sebagai kawan . Adela dulu dulu punye cerita , aku berkenan sikit laa ngn gaya dye . Aku kan suka cuci mata . Tapi yang baik baik je oke . Sbb aku nie mmg seorang yang baikkkk . Oke da poyo kat situ . Lupekan . Pas too mase aku da haru biru ngn kekasih lame aku too dulu aku berjumpa laa balik dalam muka buku. Too yang bila dengar lagu 'muka buku' ehh ehh mcm same la ngn care kita kenal kan . Dyee yang cakap bukan aku . Hahahaha . Maaf . ^_^
Dulu masing masing belagak . Yee laaa mcm lagu 'mahu tapi malu' tapi sebernayee mahu too aku laa . Sbb aku da feeling lebih , kononn . Baru je kawan bape bulan aku da tangkap cintan eekk , haa mmg aku suke jee feel lebih lebih padahal org too tanak kat aku pon.
Ehh bialaa aku suke . Haha . Ade sekali too dye p negeri sembilan , keaadaan agak cemas sila betulkan posisi andaa . Aku kan konon take care dye laaa kan . Tapi mmg take care oke ikhlas dari hati . Dok laa call call banyak kali ta angkat , msg pon ta reply hati cemas fikiran daa pk alaa dye ta suke kat aku kee , aku kan da feeling lebih , sooooooooo ? Hahahah . Mase too jugak exbf aku nie tgh mencari aku , dok tunggu depan uma aku , p sane sini cari aku . Aku nak balik pon takot . Sampai kan call kawan aku tanye aku kat mane , kawan aku nie tipu dye cakap aku kat lrt Hang Tuah sunggup jah p sane tunggu aku , padahal aku kat belakang uma jee pon . Baru nak mengagau cari aku kan . Maaf tiada maaf bagi mu . Daa lari topic sebernanye kan , pas too aku risau laa dye ta angkat call aku then ttbe aku call
Dye :Hello
Me. : haa kat mane too org call ta angkat , msg ta reply , org risau . *daaa berlari lari aku oke sbb suke ,gedikk . Abaikan
Dye : da sampai uma nie . Terima kasih risau kan org .
Me : ehh okelaa . Bye :)
Tennngoookkkk aku yang lebih lebih tanyekan , dye relaax jee . baru kawan too belom lagi eeeeerrrrmmmm . ^_^ . 2 , 3 bulan laa aku kawan ta jumpa , jumpa ade laa p taa date laa name pon kawan , mane boleh lebih lebih , satu hari too msg sajaa ta benti yang paling aku ta boleh lupa msg dari dyee . Mase too dye anta stock kat loyat then aku pulak kat loyat , sbb aku keje kat loyat . msg msg aku dapat msg 'SAYA DAH DEKAT DENGAN AWAK NI ' oke sweweeetttt manisss semua laaa . Sengihh jee aku kan , kembang jee semuaa , ta jumpa pon aku rase alahaiiii nak pengsan . Hahahaha . :D bolehh taa ?
Bile daa lame sikit too masing masing da feeling feeling , daa majok majokk . Alololo comeeeyy p aku la lebih , dye yang melayan perasaan aku kan , aku lagi laa sukeeeee. Dulu kalau balik l.r.t kadang kadang dye ambik aku , kuar minum kee . Tgk wayang kee , lame gakk laa aku bertahan nak kan dye ambik aku hari hari , aku sabaa jeee laa dlm hati bilaa laa dye nak ambik aku anta aku kan kan . Kan aku da cakap aku da feeling lebih . Padehal dye relax jee pon . Ngeee ^___^

First meet , tempat yang aku jumpa dye laa kat mamak jee pon , baru baru lagi biase laa .

Second meet aku jumpa dye , dye ambik aku kat l.r.t kiteorg lepak kat menara tanjung ke ape , aku lupaa laa name tmpat tooo ,p area bukit ampang . Konon romantic , sbb aku cakap nak bawak aku minum kena tempat romantic . Oveerr taw . masing masing malu malu kan . aku bila ta nmpak depan depan melompat lebih tinggi , bila da ade depan depan nak cakap pon susah . Biaselaa aku kan mngelabah sikit , sikitt jeeee ?

Third meet pulakk , nak p tgk movie . Mase too ceritaa apee ., aduhh aku lupee laaa , takpee pas nie setiap kali aku p tgk wayang aku simpan tiket too , :D ape motif ? Kenangan laa kan ,then aku msg dyee
Me : saya kat times square , tingkat 3 taw , kalau sayang cari saya sampai dapat , *daa memang tahap gedik tapi suke kan . Haha
Dyee ta dapat pon cari aku , aku kan power bab bab nyorok2 niee . Tapi kelihatan sweet taa aku . Ehhhhh jatuh . Haha

Fourth meet, pulak aku p melaka dengan dyeeee . Yaaww 1 hari jeee ., gerak pagi malam balik . Tapi time too mmg best giler , aku penaaah laa pergi melaka too dulu tapi ta same dengan si dia nie oke . Aku lagi senang lagi ceria laaa , sampai kan rase nak pergi banyakk kali tahu sbb dye punyee pasall . 1 hari too buat aku geelakkk jee , smpai kan penaaat pon aku gelak , even nampak terpakse kann tapi aku still happy laa . Dalam camera dye korg p tanye pic sape paling banyak . Of course laa i . Sbb i kan oveeerrr . Hahaha . Patotnyee p snap view yang kat melaka too mcm bangunan kee apee kee , ape aku kesah kan kalau aku nak pic aku jee . Jalan jalan jalan kiteorang sesat , ta tahu mane lorong aku bawak dyee , dyee pon bantaii ikutt jee cakap aku , aku daa tahu daa dye penat . Bila aku tanyee peenaat taa ? Katenye , Taa laaa kite jalan jee , okee laaa jalan jalan ta jumpe daa jalannyeee . Rupenyaaa kiteorg da berpusing satu melaka too soo kena laa patah balilk . Penaatt hookeeyyy . Jumpaa laa gerai cendolll ermmm sedaap . Yeelaa penat ko jalan , pas too jumpe ais , legaa tekak jaahh . Tade pic cendol too , kalau ade aku daa letak kat sini , tapi memang besttt yang taa bestt bukan kee melaka ade zoo malam ? Daa siap siap semua , nak otw pulak p zoo malam too las las tutup koo . Hampeehhh . Kecewa sikit laa kan . :(
Oke , Aku cerita ape yang patot laa kan ta kan laaa aku nak cerita satu hari ke satu hari pasal i dengan dye uoll . Mati laa i . :D
And noww kami still skandal yang paling indahh even dulu aku punya laa bersabar nak dye ambik aku p kerja , balik nak di jemput , tahu taaa tahu taa skarg dye daa ambik i p kerja , ambik balik kerja . Ta sia sia kesabaran maak jah . :D suke suke suke . Orang cakap kalau saba sebab menunggu cinta ta rugi , waahh memang taa rugii , aku ditemukan seorang hamba allah yang sangat indahh , yang sentiase menceriakan aku dalam kisah kisah hidup aku , yang penuh dengan kesabaran menahan semua dugaan , baru jee berkawan daa macam macam dugaan yang datang kan . Semuaa daa oke laa sekarang . Dan saya sangat gembira dalam dunianyee . Insyallah dipanjangkan jodoh kami hingga ke akhirnye
' Jadikan Dia Milikku , Pinjamkanla Dirinya Untukku Ya Allah , Kerana Aku Ingin Jadi Yang Halal Untuknye '

Terima kasih ihsan yang bernama

'Muhammad Hafeez Mahdi . '

*Inilaa dye jejaka saya :) *

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

0 comments: