Sunday, 18 September 2011

Perangai mengade

Kalaau aku daa rindu kat dak apis nie kan , da jauh ngn dye kan bukan jauh mane laa , jaauh kalau dye kuar p berjalan . Kalau dye dok uma aku ta rase jauh . Boleh ? Hahaha . mesti perangai pelik2 kuar . Aku ta tahu la nape , daa memang sifat semula jadi aku koww . Eeeeeehh kaaau .Pas too aku msg apis .

Aku : tiba tiba rindu nak panggil kekande la .
Apis : bley je dinde , kte pun da sepatotnye tuka pnggilan , tapi ta tahu ape yang oke
Aku : toolaa kan . Nanti nak kenala sesuaikan diri kan .
Apis : Taw tape , syg cri lah . Org oke je , agak2 pe yg oke , layan je .
Aku : org ta tahu la shayang .
Apis : ta tahu ? Org pun ta tahu , ta pe malam kang kite bncangkan oke .
Aku : oke shayang .

Of course la nak kena bcangkan , kteorg niekan skandal yang indaahh , haha , sooo haruslaa mencari sesuatu yang baru . Erkk ? . Suke hati la . Kalau korang tgk kan aku ngn apis mesti jee pnggil 'syg ' org ' shayang ' sampai kalau aku nak cakap aku sayang dye . Kena taip panjang panjang . Mcm nie .


' orang sayang shayang sangat sangat '


 Boleeeh ??? Soo tolong berikan idea yang bernas kecuali bbbbbbbbb oke . I dont like ! Hahahahhaah .
Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

0 comments: