Monday, 12 September 2011

Ape nak cakap . Cakap nie je laa

Ta salah menjadi terbaik walau ape pon org nak kata . Yang petting hati to ikhlas untuk berbuat . Bila kita da jadi baik . Mcm mcm la org cakap pasal kita . Bila da jadi jahat pon ade jugak org bercakap . Lumrahlaa kan . Setiap orang akan cakap benda yang sama . Setiap orang ada sangkaan masing masing . Yang buruk atau yang baik . Mana la kita boleh halang ape orang nak cakap , tapi bagi aku , walaupon aku dulu ta la bagus mana . Tapi tade la aku nak pk pasal org yang pk pasal aku . Ehh ? Haha . Tiba tiba ole . Aku tade topic lagi nak dibincangkan . Al maklum la baru shaja mngikuti blog nie . Too la org sibok nak buat , aku pon nak jugak . Eh KESAH ape aku . Tapi aku rse boleh share la kat korg then boleh buat kenagan or diary bila aku sedih mara kann, oke bye . ^_^

Terima kasih,Jangan Lupa Datang Lagi.

0 comments: